Joriz Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik heb via frontpage een eigen site gemaakt maar ik wil een lijst maken die mijn gasten kunnen invullen en versturen naar mij.(Waar ook een bestand bij staat) Nu lukt het me niet om de verzend button te laten werken. Wie heeft een tip of wil dit voor mij maken?? GreetZzZz Frap Wil je nou reclame maken of hulp? Leg je probleem is beter uit. Reageren
Crifox Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Ik heb via frontpage een eigen site gemaakt maar ik wil een lijst maken die mijn gasten kunnen invullen en versturen naar mij.(Waar ook een bestand bij staat) Nu lukt het me niet om de verzend button te laten werken. Wie heeft een tip of wil dit voor mij maken?? GreetZzZz Frap Wil je nou reclame maken of hulp? Leg je probleem is beter uit. Ik snap het wel hoor Hij heeft een site gemaakt met frontpage en wil daar een contact formulier voor zijn bezoekers opzetten, zijn probleem is dat hij niet weet hoe hij het contact formulier moet laten verzenden. En vraagt dus of iemand dat voor hem wil maken of hem kan helpen hierbij. Reageren
Joriz Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Lijkt verdacht veel op reclame. Misschien beter om een PHP mail zend iets te maken? Hier kan je controlle checks in doen zoals het controlleren van een kloppend e-mail adres of een lang genoege naam. Reageren
Crifox Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Neem anders eventjes contact met mij op per pb/msn, omdat ik nog wat goede site's met scripts heb (voor beginners ;-) ). De reden dat ik ze niet in dit topic geef is omdat het misschien een beetje in strijd is met de regels. Ik hoop dat het nog lukt ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.