mr.gta14 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 wie heeft er met gta dat je gaat bouncen dat je gelijk staat en dan heeft hij 10 punten verschil en als je vast zit bij deze missie pm me maar en ik stuur het antwoord Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Welkom op het forum, mr.gta14! Het is niet de bedoeling dat je aan mensen vraagt of ze hulp nodig hebben bij een missie. Als mensen hulp nodig hebben, dan vragen ze daar zelf om, dus geen topics meer hierover a.u.b. Veel plezier nog op dit forum! Edit: Maakt niet uit, mr.gta14, maar nu weet je het in ieder geval. Bewerkt: 13 oktober 2005 door Froodooo Reageren
Little Mister Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Het is eigenlijk bedoelt als je ergens niet uit komt dat je dat hier post. Niet speciaal een topic van PM mij als je het niet weet Froodoo was voor Bewerkt: 13 oktober 2005 door Little Mister Reageren
mr.gta14 Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 :$ :$ sorry :$ :$ sorry en nog :$ :$ eens sorry Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) :$ :$ sorry :$ :$ sorry en nog :$ :$ eens sorry Slotje:P haha geintje!! Niet Spammen.. Bewerkt: 13 oktober 2005 door Big Smoke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.