Ruurd31 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik zit al een paar dagen met de vraag.. wat is dit voor soort forum.. ik snap wel dat het van gta is.. dat is logisch.. maar weeet ook iemand wat GTA San Andreas voor soort is.. ik snap het niet echt wat ik hier typen moet enzo? wat kan je hier allemaal achterlaten? Ruurd.. Reageren
MarcN Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Dit is gewoon voor je vragen enzo, wat niets te maken heeft met EE's, Missie hulp, Hardware problemen. Daar zijn andere forums voor. Hier kun je gewoon alle vragen posten die met die andere forums niets te maken heeft. Ik denk toch eigenlijk wel, dat dit duidelijk moet zijn. Bewerkt: 13 oktober 2005 door MarcN Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Meestal typ ik uitgebreide verhalen als antwoord, maar hier past alleen: wat in hemelsnaam bedoel je? De indeling van het formum lijkt mij vrij duidelijk: algemeen, missie-gebonden, media, EE..... *edit: MarcN was ietsje sneller.... Bewerkt: 13 oktober 2005 door GTA-Sheep Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Meestal typ ik uitgebreide verhalen als antwoord, maar hier past alleen: wat in hemelsnaam bedoel je? De indeling van het formum lijkt mij vrij duidelijk: algemeen, missie-gebonden, media, EE.....*edit: MarcN was ietsje sneller.... Toen het van de krant uitkwam.. van seks scenes.. kon je dat erin zetten bijv? nu niet meer natuurlijk.. maar toen wel ff..? P.S. wanneer komt de poll enzo. kheb hem nog nooit gezien.. ben vast blind ghe :$ Bewerkt: 13 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
MarcN Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ja, tuurlijk. Als er bijvoorbeeld echt iets boeiends te melden is, maar je weet toch wel wat Algemeen is? Zo moeilijk is dit niet hoor. Reageren
Cool Hand Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Ja, je vind hier meer dingen in het ALgemeen, daarom ook Generaal. Dus waar je dit en dit kan vinden en zo. Nog even voor de duidelijkheid. - GTA San Andreas General: Algemene dingen. - GTA San Andreas Missie hulp: Vragen over missies... - GTA San Andreas Media: Filmpjes, foto's en zo. - GTA San Andreas Easterr egg forum: Gevonden kleine dingetjes, vaak verwijzingen of grapjes. - GTA Hard Ware Problemen: Als je GTA het niet doet en zo. Dat zelfde geld in andere GTA fora's zoals VC en GTA III. EDIT: Er zijn al een aantal mensen voor me! Misschien even een typcursus volgen? Koos. Bewerkt: 13 oktober 2005 door Cool Hand Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Haha grapjas:P wel goed:) maar je helpt me wel goed!! Met die quiz.. kun je een vraag doen en die moet een ander raden..?? Als de vorige vraag klaar is? Leuk idee.. ben niet zo heel slim.. moet ckerheid hebbe Ruurd Bewerkt: 13 oktober 2005 door ruurd31 Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Je kon dit toch wel te weten komen door naar de andere topics in dit deel te kijken. Hier komt alles wat niet in de andere delen thuishoort. simpel Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Je kon dit toch wel te weten komen door naar de andere topics in dit deel te kijken.Hier komt alles wat niet in de andere delen thuishoort. simpel Sorriej.. meestal gebruik ik heel vaak de zoekfunctie.. maar dit x was ik het vergeten..! Ik had ook al een moderator gemail.. een weekje geleden.. maar kreeg geen bericht!! . Ruurd P.S. doe hem maar op slot dan Dizzeee!! Big Smoke: Vraag svp niet om slotjes, die worden alleen gebruikt als het echt uit de hand loopt.. Bewerkt: 13 oktober 2005 door Big Smoke Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Dat kan ik jammer genoeg niet. Toch bedankt om mij aan te zien als een moderator. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.