martYn Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Mijn eerste mod was een Skin Pack voor Vice City. Helaas geen screens Reageren
peter99 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) Ik heb nooit echt een mod voor het publiek gemaakt wel voor mezelf (pickups plaatsen, mappen en texturen).De eerste uitgegeven mod waar mijn naam onder staat wordt GTI , ik ben nog nieuw hier nieuw ? kijk naar je posts (grappig bedoeld) Bewerkt: 27 oktober 2005 door peter99 Reageren
!epica! Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 (bewerkt) mijn eerste modje was dat je geld krijgt voor dingen en plaats van betalen en me eerste mod met img tool en txdworkshop een epica tatoo. foto's volgen nog Bewerkt: 30 oktober 2005 door !epica! Reageren
Arjen Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Mijn eerste was een G-Unot Slamvan. Ik zie nu dat hij erg hoog beoordeeld is; 8,9 . Reageren
Jorge_F Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Mijn eerste mod was de sunshine auto's getextured tot een Volvo Dealer . Hier staat hij: download Het plaatje klopt al niet meer . Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 Mijn eerste mod was een hummer H2 garage in plaats van de Xoomer garage in SF Die heb ik nu nog steeds Alleen geen screens ... Greetz GizmO Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Mijn eerste mod was voor Vice City, ik had met ViceTXD de parasollen in Vice Beer parasollen verandert. Heb er geen screens van Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Bradley H. Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 GTI was mijn eerste mod , naja de eerste mod die te download staat. GTI beta V0.1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.