sciter Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 komt liberty city stories ook op bijv ps2? want als iedereen eerst een psp van 200$ moet kopen om het spel te kopen heb je weinig kans dat je echt heelveel spellen verkoopt Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) komt liberty city stories ook op bijv ps2?want als iedereen eerst een psp van 200$ moet kopen om het spel te kopen heb je weinig kans dat je echt heelveel spellen verkoopt het komt alleen op psp, leer zoekfuctie te gebruike zie nu pas dat je nieuw bent, zoekfunctie staat bovenaan Bewerkt: 13 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Insane Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Sony doet dat juist om mensen die dat spel heel graag willen soort van te verplichten die PSP te kopen Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 jah het is puur commerceel om de PSP te laten kopen, maar sony maakt dat spel niet hé dat snap je wel maar als het voor ps2 zou uitkomen zou het nog wel wat langer duuren Reageren
Insane Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) het is al bekend dat het echt een PSP Only game wordt. Bewerkt: 13 oktober 2005 door Insane Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) dat is te verwachten als het een bijnaam "gta psp" heeft Bewerkt: 14 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
sciter Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) komt liberty city stories ook op bijv ps2?want als iedereen eerst een psp van 200$ moet kopen om het spel te kopen heb je weinig kans dat je echt heelveel spellen verkoopt het komt alleen op psp, leer zoekfuctie te gebruike zie nu pas dat je nieuw bent, zoekfunctie staat bovenaan heye niet zo stoer doen ik had een account maar die deed raar supersjaak heete ik als je het op wou zoeken Bewerkt: 14 oktober 2005 door sciter Reageren
RedRat Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Jammer dat het een psp only game is... Ga ik nu maar bezuinigen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Nou, het kan mij eigenlijk niet zoveel schelen dat LCS op de PSP blijft, ik ben nog wel zoet met SA Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 GTA LCS is een soort remake van GTA3. Ze spelen allebei in LC af. Alleen er is wel wat veranderd. Dus eigenlijk hebben we al een soort van LCS op de PS2. Alleen dan zonder de Ferry, de motoren, het extra stuk in SV, enz. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 LCS vind ik toch niet zo bijzonder, want er zijn haast geen auto's Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) LCS vind ik toch niet zo bijzonder, want er zijn haast geen auto's haast geen auto's? alle auto's van gta III zijn er plus alle motors van VC plus een ferrie, en nog extra auto's er in gedaan edit: al die nieuwe auto's zijn nog niet allemaal bekent he, zoek bij Google maar eens naar gta III auto's "vehicles" Bewerkt: 17 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 oh, dan zag ik dat verkeerd. Reageren
The Italian Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) er wordt gezegd alsof gta libertycitystories een verbeterde versie is van gta3 op de ps2 man dat spel heeft een gloednieuwe verhaal een verbeterde stad meer autos veel easter eggs nieuwe personages het is opzich al een nieuwe gta Bewerkt: 17 oktober 2005 door GTAlibertycitystories Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 de enige reden dat gezegt word dat het een "remake van gta III is" is omdat alle voertuigen van gta III er in zit ( behalve dodo ) en de stad het zelfde is, het is niet eens niet eens anders trouwens, meer gebouwen en betere textures, dus het zou niks op gta III lijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.