Cpt.Pinguin Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 ergens ander heb ik gelezen dat rockstar zij dat het op de zelfde datum uit zou komen Reageren
MNC3 Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2005 lijkt me ook een heel raar beslising dat hij 5 dagen voor release wordt uitgesteld, dan moeten ze toch al akoord hebben voor release en zo Reageren
Insane Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 op die sites worden die data steeds aangepast, dus dat is niet te vertrouwen, op de site van bart smit heeft hij altijd op 28 okt. gestaan en dat staat hij nog steeds Reageren
Damos Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 als je hem dan wil kopen is hij er niet meer ze krijgen hem meestal veel later. Reageren
MNC3 Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 ik vrees dat je slapende/dode pixels wel hard gaat zien bij gta lcs, ik heb 1 dode en 4 slapende, en slapende krijg ik er niet uit moet hem eens binnen doen lijkt me Reageren
jonnyboy Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Ik denk juist dat je slapende/dode pixels bijna niet ziet, GTA is erg beweeglijk, die slapende/dode pixels zie je eigenlijk alleen als beelden stilstaan... En op bart smit staat ie op wordt verwacht in dec. Nouja, ik denk dat ik hem morgen gewoon in de schappen zal zien liggen... Reageren
MNC3 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 bij donkere beelden ze je pixels goed, en bij pause zette heeft gta lcs heel donker beeld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.