Juice Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik wil een van mijn geliefde songs in de GTa Vice City MP3 station zetten. moet ik dan gewoon de songs naar: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\MP3 kopieren?? is dat alles?? bedankt! Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 ja , en dan staat er onder de radio stations "mp3player" de liedjes die in die map staan worden in een loop afgespeelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 25 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2005 (bewerkt) In die map is er 1 nadeel, het moet mp3, dus geen wav songs. Dus van een cd lukt niet tenzij het een mp3 cd is. 40ste BERICHT Bewerkt: 25 oktober 2005 door SoH-Chief Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 26 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 In die map is er 1 nadeel, het moet mp3, dus geen wav songs.Dus van een cd lukt niet tenzij het een mp3 cd is. 40ste BERICHT ik wou het ook van mijn MP3 afhalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2005 In die map is er 1 nadeel, het moet mp3, dus geen wav songs. Dus van een cd lukt niet tenzij het een mp3 cd is. 40ste BERICHT ik wou het ook van mijn MP3 afhalen Er is wel een programma om wav mp3 te maken, zit bij het windows media player bonuspack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2005 ik vind de muziek geweldig in vc dus ik hoef geen nieuwe liedjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.