Killa-Billa Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Hoi, kan iemand mij uitleggen hoe ik een object kan scalen in 3ds max, en ik heb ook op verschillende foto's gezien, dat je een mannetje bij je object kan zetten om te vergelijken hoe groot je object is, kan iemand mij dat uitleggen? Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Hoi, kan iemand mij uitleggen hoe ik een object kan scalen in 3ds max, en ik heb ook op verschillende foto's gezien, dat je een mannetje bij je object kan zetten om te vergelijken hoe groot je object is, kan iemand mij dat uitleggen? Hier staat een kleine tutorial En de player kan je daar ook downloaden. Sucses. Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 13 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) Ok het is gelukt, bedankt Edit: toch niet, ik had per ongeluk de player gewist, en nu kan ik hem niet meer downloaden staat hij nog ergens?? Bewerkt: 13 oktober 2005 door Killa-Billa Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Ok het is gelukt, bedanktEdit: toch niet, ik had per ongeluk de player gewist, en nu kan ik hem niet meer downloaden staat hij nog ergens?? Astu player Maar in de link die ik je gaf kan je hem toch nog een keer downloaden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.