maarte41 Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 lcs zou zijn uitgesteld in europa naar 4 november . veel winkels hebben de datum al veranderd, maar het is nog niet officieel bekendgemaakt door R*. bron Reageren
Joriz Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Deze site staat niet helemaal bekend om zijn betrouwbaarheid. Zelf wacht ik effe tot dat ik zoiets officieel hoor. Reageren
The Italian Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 nee nog langer wachten NOOOO WHY Reageren
Insane Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 op meerdere site's heb ik gewoon de 28 oktober release gezien, mocht het echt zo zijn dat het tot de 4e november vertraagd is, dan mag er van mij wel eventuele bugs extra goed weg gewerkt worden Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 (bewerkt) oh nee, zelfs hier is deze onzin uitgebroken, de maker van www.gtapsp.com is niet helemaal 100% die dacht dat het leuk was om vicecitystories.com online te zetten, volgens mij is die "neil" niet goed, en volgens mij geloven de winkeliers hem ook nog als het op rockstargames.com of gtaportable.com staat geloof ik het pas ps: geloof niet alles wat er op die psp.com staat, ik ga er dagelijks heen kijke wat voorn domme fouten er op staan Bewerkt: 13 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Insane Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 het lijkt me ook een beetje onwaarschijnlijk, want volgens mij is het spel al zo'n beetje klaar, en echt overal staat de europese release datum op 28 oktober Reageren
djaa Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 ik hoop het niet dat het langer zou duren en het staat niet eens op de site van gta lcs dus ik geloof er niet in Reageren
ThOmAsZ Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik geloof er ook nix van, Stierenstront. Reageren
Insane Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) op de officiele LCS site is geen eens bijgewerkt met bijv de nieuwe multiplayer functies of de nieuwe filmpjes Bewerkt: 14 oktober 2005 door Insane Reageren
arnie Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik weet eigelijk niet wat ik ervan moet denken, het kan waar zijn, maar ook niet. Maar ik hoop althans dat het waar is want ik verjaar 4 november Dan krijg ik gta lcs voor mijn verjaardag Reageren
Insane Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 ik krijg hem 2 dagen later dan jij , dan ben ik nl. jarig :'D Reageren
henk_jan Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 srry of topic...maar 2 dagen daar na ben ik jarig 8 november Reageren
Insane Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) haha, ik vind dit trouwens wel raar want meerdere beweren dat hij morgen uitkomt dus veel te vroeg en de andere weer later dan gepland Bewerkt: 14 oktober 2005 door Insane Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Blijf er maar van uit gaan dat de countdown op de frontpage van GTAGames de goeie datum aangeeft. Zodra R* officieel bevestigd dat LCS uitgesteld is, werkt Joriz het wel bij. Je moet altijd in je achterhoofd houden dat er veel sites zijn die "belangrijk nieuws" hebben, wat eigenlijk helemaal niet waar is. Dat doen ze alleen om meer bezoekers te krijgen. Vertrouw gewoon op R*. Reageren
Insane Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 zal ik zeker doen, trouwens toen SA bijna uitkwam stond er een countdown voor VS en EU, nu staat alleen die van de VS er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.