jefferson Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2005 Even melden: liberty city stories komt uit op 15/10 in belgië in extra zone stond in de humo (magazine) als advertentie rep je dus naar belgië! maar dat zal miss ook het geval zijn in NL, laten we het hopên Reageren
Mark B. Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Lijkt mij sterk Hij komt overal ongeveer tegelijk uit. In Amerkika op 25 oktober en in Europa op 28 oktober. Reageren
Insane Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) dat lijkt me inderdaad onmogelijk, want dat is morgen terwijl hij in amerika pas over 11 dagen uitkomt en in europa nog is 3 dagen erbij het spel is trouwens gemaakt door R* North, dus ze zullen het zowiezo in amerika eerder uitbrengen dan hier Bewerkt: 14 oktober 2005 door Insane Reageren
Eli R Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 dat lijkt me inderdaad onmogelijk, want dat is morgen terwijl hij in amerika pas over 11 dagen uitkomt en in europa nog is 3 dagen erbij het spel is trouwens gemaakt door R* North, dus ze zullen het zowiezo in amerika eerder uitbrengen dan hier Waarom? Rockstar north is in Schotland, én deze GTA word niet door Rockstar north gemaakt, maar door Rockstar leeds. Reageren
Insane Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 foutje van mij, dat R* North niet in amerika zit, maar GTA LCS wordt gemaakt door Rockstar North en Leeds. Reageren
henk_jan Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 In de Games Guide van Oktober stond bij de release lijst, 15 oktober Grand Theft Auto LC (PSP) ik vind het heel vreemd , maar hoop wel dat hij er morgen is. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 ik geloof er niet zo veel van. maar ik hoop natuurlijk wel dat het waar is Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) wat heeft men met zeggen dat de datum anders is tegenwoordig? ik hoop ook dat het in belgië uit is morgen ma dan zou ik het nog niet krijgen want ik heb geen zin in daar heen te gaan vanuit gelderland Bewerkt: 14 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
blackdog Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 op bol.com staat er dat gta lcs vanaf de 15e verkrijgbaar is. ik hoop het echt Reageren
Insane Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) ik zal morgen kijken bij de mediamarkt Edit-------------------- op bol.com is de datum ook aangepast naar de verwachte 28 oktober, hij zal denk ik gewoon verschijnen zoals het gepland was Bewerkt: 15 oktober 2005 door Insane Reageren
Cpt.Pinguin Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) of ze zijn er simpelweg achter gekomen dat dat blad onbetrouwbaar is Bewerkt: 15 oktober 2005 door Cpt.Pinguin Reageren
Svenie Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 hij komt helemaal niet zo vroeg uit waarschijnlijk gelijk met de rest van europa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.