Jump to content

Automatisch richten

Recommended Posts

Geplaatst:

In de PS2 versie kon ik, als ik wil schieten, mijn target vasthouden, maar ik heb nu de PC versie en daarin is dit niet zo het geval, of toch!!!!

Graag reactie aub!

Geplaatst: (bewerkt)

Jammer genoeg kan dit niet, Ik zelf vind het niet erg met muis is veel makkelijker.. :)

Bewerkt: door Achille
Geplaatst:

Dit is logischer wijs niet mogelijk. Met een muis is het veel makkelijker om te richten dan met een controller, daarom hebben de makers dit er niet ingestoken bij de pc-versie.

Voor degene die de PS2 versie gewend zijn is het wel makkelijk ;)

maar ikzelf zou met de muis richten niet zo erg vinden :D

Bewerkt: door s.e.v.a.n.

Inderdaad s.e.v.a.n. maar als je bijv. weer de missie Just Bussines op de PS 2 speelt is die weer wat moeilijker, het wisseld elkaar steeds af. ;)

Vind een muis zelf beter, en je bent vaak sneller klaar met de snipermissie bijvoorbeeld (dat je die mannen van het dak moet schieten en dan Toreno moet neerknallen).

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

Het is afwisselend vervelend, gewoon als je wat aan het 'touren' bent door SA, dan vindt ik Auto-aim wel makkelijker, missies zoals "Just Business" e.d is de muis makkelijker want dan kan je sneller bij je target komen.

Maar als ik alles bij elkaar optel, vindt ik de muis makkelijker,want het gaat tenslotte om de missies.

Geplaatst:
Jammer genoeg kan dit niet, Ik zelf vind het niet erg met muis is veel makkelijker.. :)

Jammer genoeg? Auto-shoot is echt über saai. En makkelijk...

Geplaatst:

Maar ik weet nog dat er eerst bij een van de eerste missies stond (bij emmet) you can shoot while locking on a target, or shoot manually. (ofzoiets) En ik heb San Andreas op de PC... Wat wordt er dan met 'lock' bedoeld?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...