iron eagle Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Wie kent dit spel en wat vind je er van? ik vind hem wel goed Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik heb hem wel een keer gespeeld en vond het wel leuk Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik heb dit spel zelf ook op de PS2. Ik heb hem gisteren nog gespeeld. Dit is tot nu toe het beste vechtspel die ik ken. ik kreeg hem vorig jaar voor mijn verjaardag van mijn moeder. Heel erg mooi spel en ik ben er ook behoorlijk goed in. Reageren
Juju Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 is dat niet zo'n soort tekken? lijkt me wel vet kga t zeker eens spelen Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 is dat niet zo'n soort tekken?lijkt me wel vet kga t zeker eens spelen Nee, ik vind dat je het niet met tekken kunt vergelijken. Dit spel vind ik veel leuker. Je bent vrijer... Je kunt knupels gebruiken. Breekijzers, flessen enz. En met zijn 4en tegelijk vechten. En het publiek helpt ook nog eens mee. Reageren
.Maze. Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Het is allemaal in de Rapsfeer, ik vind het ook een zeer leuk spel met veel mogelijkheden zoals Mazzeltje al aangaf. Dit vindt ik echt een heel vet vechtspel, leuk sfeertje, leuke personages en het vechten is ook erg leuk. Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 heb hem best wel vaak bij een maat van me gespeeld is echt cool mooie sfeer, en veel vrijheid, goed spel Reageren
arnie Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik heb def jam vendetta(de vorige versie van def jam fight for nj) en die is wel cool en ik heb def jam fight for nj eens gespeeld bioj een vriend en het was echt wel cool! Reageren
dudedude Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 dit spel heb ik ook hij is leuk maar vorig jaar begon ie snel te vervelen toen ik hem net had, sommige zeggen dat ie moeilijk is maar ik heb hem al 7 keer uitgespeeld Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 but mijn mening, niet zeiken dus Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 butmijn mening, niet zeiken dus Wat is jouw mening dan. Hier heb ik trouwens een mooie foto van het spel. Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 butmijn mening, niet zeiken dus Wat is jouw mening dan. Hier heb ik trouwens een mooie foto van het spel. wat mijn mening is? wat mijn mening is? BUT, dat is mijn mening! Reageren
iron eagle Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 sorry,maar dat vind ik een rare mening mijn mening dus. weet je wat vet is als je iemands kop tussen een autodeur doed en dan keihard dicht ramd Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 sorry,maar dat vind ik een rare mening mijn mening dus. weet je wat vet is als je iemands kop tussen een autodeur doed en dan keihard dicht ramd Dat zijn ook inderdaad mooie bewegingen. Ik vind de 'Blazing Moves' De Speciaal moves dus, ook altijd erg mooi. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 ik heb het spel zelf ook, maar ik heb het al uitgespeeld. dus hij ligt nu in de kast onder het stof Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.