Warrior Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 ik heb em ook al tien x uitgespeeld ik vind echt leuk lekker hip-hoppen en knokken vooral de team gevechten en wie vonden jullie het leukste mannetje ik Blaze Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 het is ook vet dat je van die lekkere wijven mee kan nemen Reageren
Barcelona Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 het is een echt cool spel met dat je iedereen in elkaar slaat enzo en dit spel is veel leuker spel dan tekken of een ander spel dit is the best fight game of the world! en ik heb het spel nu twee keer uitgespeelt. Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Wel rlx spel maar best makkelijk, had m in 1 weekend uitgespeeld. Maar niet alle characters unlocked da nie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.