the master gamer Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 heej weet iemand hoe je screens enz. in je berichten kan zetten ?? Reageren
Ikkes Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) Hoi. Dit kan je via Imageshack doen. Volgens mij zijn hier al topics over. ik ga nu wel even een link voor je opzoeken. Ps. Gebruik voortaan Zoekfuntie Site: www.imageshack.us Veel succes ermee Edit dit heb ik gevonden voor je: Upload je plaatjes via Imageshack . Zet dan de Hotlink link hier neer als het plaatje kleiner dan/of 640 pix. is.Als het groter dan 640 pix. is kan je beter de Thumbnail Link hier zetten. Met dank aan Big Smoke Bewerkt: 14 oktober 2005 door ikkes Reageren
the master gamer Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) moet je dat downloaden ofso ?? of hoe zit het Bewerkt: 14 oktober 2005 door the master gamer Reageren
Arjen Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Forum Helpdesk Forum Frequently Asked Questions In de bovenste links staat het allemaal uitgelegd. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 gewoon bladeren een van je eigen plaatjes kizen uploaden en direct link voor image kopieren en in je berigt op IMG drukken en dan de link plakken en tadaa klaar is the master gamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.