Jump to content

stripclub

the master gamer

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet niet of dit al bekend was maar bij de stripclub, als ik dan een Private Dance doe dan loopt hij soms vast, ik heb SA voor de ps 2. weet iemand mischien wat ik er aan kan doen

Geplaatst:

Inderdaad er dan maar niet naar toe gaan, zijn wel meer clubs, en tegen een bug is zeker wel wat tedoen, een patch bijvoorbeeld, denk dat R* misschien nog wel een patch gaat uitbrengen, maar weet het niet zeker.

Hoop het! ;)

Koos. :bier:

Geplaatst:
ik weet niet of dit al bekend was maar bij de stripclub, als ik dan een Private Dance doe dan loopt hij soms vast, ik heb SA voor de ps 2. weet iemand mischien wat ik er aan kan doen

Wat is er een stipclub?

Waar? :'D

Geplaatst:

De strip club...

Misschien moet je san andreas eens op de pc kopen.

Of de krassen laten weg doen op je disk.

Geplaatst:
De strip club...

Misschien moet je san andreas eens op de pc kopen.

Of de krassen laten weg doen op je disk.

Denk niet dat dat kan te wijten zijn aan de krassen op je cd.

En hoe kun je nu krassen laten wegdoen van een cd? :D

Geplaatst: (bewerkt)
tegen een bug is zeker wel wat tedoen, een patch bijvoorbeeld, denk dat R* misschien nog wel een patch gaat uitbrengen, maar weet het niet zeker.

Nu je het over een patch uitbregen heb. Weet iemand dan o0wk dat er dan ook een patch dat je weer kunt basketballen? Want ik vind het niet zo leuk dat je niet meer kunt basketballen.. dat is zo lachen :clown::D

ruurd31! (suc6 met gtaSa)

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:

Ruurd 31,

Je weet nooit wat er in een patch zit, dat word vaak iets van te voren of met de aankondiging van een patch duidelijk gemaakt, zo niet zit er meestal een README bij. ;)

Koos. :bier:

Geplaatst:
Denk niet dat dat kan te wijten zijn aan de krassen op je cd.

En hoe kun je nu krassen laten wegdoen van een cd? :D

Je kan DVD's en CD's laten "sealen". Dan halen ze de krassen er op de een of andere manier af. Maar dat werkt lang niet altijd. Het wordt zelf afgeraden gesealde DVD's te gebruiken in je PS2.

Maar over die stripdance:

Geen moer aan. Vrouwtje staat in BH'tje te dansen. That's it. Sorry als je er meer ervan had verwacht... ;)

Geplaatst:

Ja Gunslinger heeft gelijk :puh: . niets aan.

Maar nu heb ik it ook eerst lukt het en dan niet meer.

Dus ik reset mijn PS2 en het gaat terug, vreemd.

Maar die krasssen wegdoen trekt op niet veel, ik laat het soms bij Game Mania doen en na een week zijn ze er terug.

Omdat ik een oude PS2 heb denk ik :? .

Geplaatst:

Ja, ik vind er ook niet veel aan.

Ik heb het een keer gezien en ik vond het echt dom dat ik daar geld voor gaf.

Maar ik vind het raar want bij mij stak hij daar niet vast en ik heb gta sa ook op de ps2.

Maar het zal gewoon een bug zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...