Jump to content

Nieuwe James bond acteur + film

Recommended Posts

Geplaatst:

Zou echt stom zijn, die Aston Martin is veel vetter!!

een Fiat whahahah, wie brengt er nou de lelijkste auto in een Bond film?? :N

Geplaatst:
Ik vind Pierce Brosnan ook wel goed

De nieuwe vind ik maar niks :puh:

Pierce Brosnan werd gewoon simpelweg te oud om nog een keer James Bond te spelen. Anders dan was hij echt nog wel gekozen.

En van die Fiat Panda, daar geloof ik geen reed van. Dat past helemaal niet bij de succesformule van de 007 films :N.

Geplaatst:
De enigste man die 007 kan spelen is Pierce Brosnan.

Maar wie weet is deze acteur ook wel goed. :'D

Ik vond Sean Connery anders ook wel goed hoor :Y.

Er zijn nu in totaal 5 (uit me hoofd) 007's geweest en dat verspreid over zo'n 20 films. Ik vond ze allemaal goed en ik denk niet dat ze zo'n domme fout maken om een slechte James Bond te nemen. Die gasten zijn als de doods dat James Bond een flop word :puh:.

• 4 maanden later...
Geplaatst:
die ene Moore of More die james bond van vroeger was toch ook blond dus is hij niet de eerste blonde 007

Die is niet blond :puh: hehe, ik vond die wel een moppetapper. Deze Craig ziet er meer een Russische spion uit.

Ik hoop dat de nieuwe auto een chrysler Fireteam wordt. Stond laatst in een boekje van Ché. Klasse, net als de meisjes.. Welk meisje wordt deze keer het slachtoffer: :bier: Voor mij mocht Pierce Brosnan blijven maar die is ondertussen al 50 ofzo en zen haar kleurde mss al wat meer naar de grijzere tint. Maar dat konden ze verven, Waarom doen ze dat bij deze Craig Niet? :D8)

Geplaatst:

Ik had geloof ik ergens gehoord, dat de nieuw bond film, nog te slecht was.

Er zaten klungelige fouten in van 'Mister Bond' himself, en niet alles was goed genoeg, vergeleken met de andere Bond films.

Nou ja we zien wel, ik ben wel weer aan een nieuwe toe. ;)

Geplaatst:

De nieuwe film lijkt me echt wel tof

Ben alleen benieuwd of de nieuwe Bond wel Pierce Brosnan kan opvolgen...

Geplaatst:
De nieuwe film lijkt me echt wel tof

Ben alleen benieuwd of de nieuwe Bond wel Pierce Brosnan kan opvolgen...

Ik ben benieuwd naar die film, maar het zal inderdaad wel raar zijn als iemand anders de rol van Bond inneemt, maar dat zullen we nog wel zien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...