Jump to content

Paar vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

ik heb GTA:SA uitgespeeld.

Daarna verveelde ik me kapot.

Ik besloot auto's te gaan tunen.

Aan de enekant vond ik van die stijl auto's wel cool.

Maar aan de andere kant vind ik auto's zoals de 'voodoo' en de 'blade' een beetje gangser overkomen, en daar houw ik ook wel van.

Na diep na te hebben gedacht heb ik voor het laatste gekozen.

Nu zijn mijn vragen:

> Wat kan ik nog meer doen nadat je GTA:SA uitgespeeld hebt. (en niet van die crap shit zoals oesters opduiken)

> Waar staat het grootste huis? dus waar ik de meeste auto's kwijt kan? (het liefst is Los Santos, want da's ook een gang stad).

*EDIT*

Ohja, een blade 4 sale plaatsje zal ook wel lekker zijn. ;)

Bewerkt: door diehard

Als je SA hebt uitgespeeld, kun je nog verschillende extra-missies doen, zoals politiemissies, ziekenhuismissies, challenges enz.

Waar het grootste huis staat weet ik niet.

Succes nog met SA! ;)

Edit: Ja, als je de politiemissies doet heb je dat wel. Maar je hebt ook een aantal challenges, waarbij je moet racen voor de eerste plaats, en bijvoorbeeld de Burglar missies, waarbij je moet inbreken bij huizen...

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:
Als je SA hebt uitgespeeld, kun je nog verschillende extra-missies doen, zoals politiemissies, ziekenhuismissies, challenges enz.

Waar het grootste huis staat weet ik niet.

Succes nog met SA! ;)

Politiemissi's: moet je dan als een achterlijke achter een opholgeslagen auto aan terwijl er tegelijkertijd politie 8er jouw aan zit?

Maja, graag antwoord op de andere vragen (andere oplossingen)

Geplaatst:

je kunt ook gaan racen , in zo`n stadion

ik denk dat de grootste huis in het noorden van Las Venturas staat (ik weet het niet zeker)

Geplaatst:
Politiemissi's: moet je dan als een achterlijke achter een opholgeslagen auto aan terwijl er tegelijkertijd politie 8er jouw aan zit?

Neej hoor dat hoeft niet, als jij niet tegen andere politie-auto's aan beukt en geen motoragenten aandrijd krijg je ook geen politie achter je aan...

Geplaatst:

Neej hoor dat hoeft niet, als jij niet tegen andere politie-auto's aan beukt en geen motoragenten aandrijd krijg je ook geen politie achter je aan...

Toch gek, want als een andere tegen een politie auto aanrij dan komt hij ineens niet 8er m aan.

En oja, als je een mep krijg van iemand en die politie ziet het, doen ze niets en als jij dan terug mep komen ze achter je aan. :bonk:

Geplaatst:

En het grootste huis, althans met de plek voor de meeste auto's, is het verlaten vliegveld naast LV. Je kan daar in de hangar 4 wagens, motoren of vliegtuigen kwijt en in de kleine garage naast het huis nog eens 2 of 3. Dat schiet dus lekker op.

Wat je nog kan doen:

- De race tournaments, ze zijn te vinden bij de grijs-witte vlagjes op je kaart.

- De Courier-missies. Je hebt er 3, in Los Santos met een bmx, in San Fierro met een Freeway en in Las venturas met een pizzaboy. Je moet dan pakketjes rondbrengen in de stad.

- De Trucker & Quarry-missies.

De garage weer je het meest auto's kan in opslaan is die in San Fierro, in Doherty.

In Los Santos is dat denk ik je huis in Grove Street.

EDIT Zoals Schaap zei, Je vliegveld in de Desert is de grootste. :puh:

Bewerkt: door Dizzee

Oke, bedankt voor de hulp...

Kunnen jullie me ook nog wat tips geven voor het tunen van auto's

Bewerkt: door diehard
Geplaatst:

Ik vind de Tune-Shops in Los Santos de beste, daar moet je je auto tunen. Dan moet je daar even goed zoeken wat echt de beste is. Veel succes ermee! ;)

Geplaatst:

en echt het grootste huis is mad dog mansion, maar daar kan je helaas geen auto's stallen (oh jah, en ik heb is een keer gelezen dat je nooit meer kan basketballen als je daar gesaved heb)

Geplaatst:
en echt het grootste huis is mad dog mansion, maar daar kan je helaas geen auto's stallen (oh jah, en ik heb is een keer gelezen dat je nooit meer kan basketballen als je daar gesaved heb)

Ik ff blij dat ik daar nog nooit gesaved heb. :{

Geplaatst:

leuk voor jou diehard maar blijf aub ontopic!!

ONTOPIC:de 3 grootste opslagplaatsten om je auto's in te plaatsten zijn : de garage in doherty,san fierro;je huis op de calton heigts , daar kan je zo'n vier auto's in plaatsen;en tot slot nog je huizen in las venturas (prickle pine,whitewood estates enz...)

Geplaatst:

leuk voor jou diehard maar blijf aub ontopic!!

ONTOPIC:de 3 grootste opslagplaatsten om je auto's in te plaatsten zijn : de garage in doherty,san fierro;je huis op de calton heigts , daar kan je zo'n vier auto's in plaatsen;en tot slot nog je huizen in las venturas (prickle pine,whitewood estates enz...)

Doe je ff rustig?

Je gaat er echt niet dood van ofzo hoor...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...