San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Je kunt ook nog de Quarrt missie's doen, die zijn ook wel leuk. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Je kunt ook nog de Quarrt missie's doen, die zijn ook wel leuk. Je bedoelt cker de Quarry missies Maar er zijn in LV ook missies met die delivery courier dan moet je dingen bezorgen op een Faggio Hij staat ergens bij een Burger Shot in het noorden van LV Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 En je kan natuurlijk ook alle Stunts doen. Maar kortom, je kan beter overnieuw beginnen dat heb ik ook gedaan. De missies zijn gewoon leuker. En daten met je vriendinnen kan je ook nog doen. Reageren
diehard Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) En je kan natuurlijk ook alle Stunts doen.Maar kortom, je kan beter overnieuw beginnen dat heb ik ook gedaan. De missies zijn gewoon leuker. En daten met je vriendinnen kan je ook nog doen. Ben ik ookal mee bezig, maar da's alleen maar om de Pimp Suite te krijgen :'D Oja, racen! dat vind ik ook wel leuk. Bewerkt: 14 oktober 2005 door diehard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.