Wesley Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 hoi , weet iemand hoe ik bij SA de koplampen uit/aan kan doen Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Je kunt niet zelf bepalen of de koplampen uit of aan gaan, dat gaat gewoon vanzelf. Als het donker word, gaan je koplampen aan, en als het weer licht word, dan gaan je koplampen weer uit. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Dat kan je zelf niet doen. Wordt willekeurig door het spel bepaald van welke auto wel en van welke geen koplampen aangaan als het gaat schemeren (net als IRL). 's-nachts branden standaard de koplampen gewoon Reageren
Wesley Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 als het goed is , heb ik gehoord dat er ook zo`n code is voor de koplampen , klopt dat? Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) Zover ik weet, is daar geen code voor. Heb je misschien de link van de site waar je de code van hebt, of heb je het van iemand anders ofzo? Bewerkt: 14 oktober 2005 door Froodooo Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Daar heb ik ook wel eens van gehoord maar nog nooit egt gezien dat het werkt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 je kunt ze ook uitzetten door ze kapot te rijden, maarja. dat lijkt me niet de beste methode . maar als het 's ochtends regend blijven de lampen ook wel langer aan dan tot 6 uur. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Of als het mist kan je er mistlampen bij Transfender erop zetten niet bij alle auto's maar bij sommige Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 als het goed is , heb ik gehoord dat er ook zo`n code is voor de koplampen , klopt dat? Waarschijnlijk bedoel je daar een ARMax code mee, of iets in die richting. Een normale code is er in ieder geval niet voor. Reageren
Achille Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Gaan die mistlampen ook echt aan als het mist ofniet? Heb dit zelf nooit gemerkt.. Reageren
Wesley Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 nee , die mist lampen gaan helemaal nooit aan , er is trouwens ook helemaal nooit mist , alleeen maar storm en mooi weer, geen mist Reageren
Arjen Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ... er is trouwens ook helemaal nooit mist , alleeen maar storm en mooi weer, geen mist Bij mij wel? Ik heb zo vaak mist gehad. Rijd eens over het platteland. Reageren
Wesley Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ... er is trouwens ook helemaal nooit mist , alleeen maar storm en mooi weer, geen mist Bij mij wel? Ik heb zo vaak mist gehad. Rijd eens over het platteland. oke , das dan waar . maar verder is er nergens mist! Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 De weersomstandigheden bij SA veranderen soms wel ineens van zon ineens naar regen maar mist komt inderdaad niet vaak voor Reageren
Wesley Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 meestal komen er stormen voor , bijna geen mist . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.