Johan O. Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Wesley_GTA kweet niet wat jij doet maar je vroeg iets over koplampen en je gaat zelf offtopic, en je hoeft niet om elk andwer bericht zelf te posten volgens mij ben je gewoon aan het postboosten Lampen kan je niet aan of uit doen! punt je hebt je andwoord gehad, dus laat ditr maar rusten Reageren
dmx Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) nee , die mist lampen gaan helemaal nooit aan , er is trouwens ook helemaal nooit mist , alleeen maar storm en mooi weer, geen mist rij jij dan maar eens door SAn Fierro. daar is een en al mist bij mij! zeggen ze ook vaak op de radio. there is fog comming to san fierro of iets in die trant. Bewerkt: 16 oktober 2005 door dmx Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ... er is trouwens ook helemaal nooit mist , alleeen maar storm en mooi weer, geen mist Bij mij wel? Ik heb zo vaak mist gehad. Rijd eens over het platteland. moet jij eens gaan kijken bij las venturas daar is ook best veel mist bij de airport Reageren
BaasB Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik heb zo vaak mist! Vooral 's nachts Reageren
BaasB Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Dit is toch overduidelijk mist? EDIT: Sorry voor het dubbelposten Bewerkt: 16 oktober 2005 door BaasB Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Dit topic ging over koplampen, niet over mist.. Gelieve nu Ontopic te gaan.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.