evildirk Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) Kan iemand een lijstje voor me maken van generic objecten, waarin sommige makkelijke objecten staan zoals zo'n bankje, prullebak, tafeltje+parasol of een drank automaat. Voor VC, of heten die altijd hetzelfde? Bewerkt: 14 oktober 2005 door evildirk Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik heb alleen een lijstje van San Adreas, ik zal hem ff posten aangezien het ook wel handig is voor andere mensen . Let op, alle namen zijn de namen van de DFF's en ik heb niet bij alles even goede beschrijvingen staan. Wellicht kan je er wat mee :angel: Hekje: lhouse_barrier1_l0 Contairbak: rcyclbank01 Dubbele lantaarnpaal: lamppost2 Normale lantaarnpaal: lamppost1_d Picknick tafel: parktable1 Hekje klein: bar_barrier16_l0 Jump: newramp Snelwegzijdingen links: sub_roadleft Snelwegzijdingen rechs: sub_roadright Wachtershuisje: bar_gatebox01 Houten doos: woodenbox Pellert: palette Vuilnisbak: bin Bankje1: Stonebench1 Melkding: strtbarrier01 Brievenbus: postbox1 kartonnen doos: cardboardbox4 barrel2 Telefooncel: phonebooth1 Parkbankje: parkbench1 Ligbank: lounger Mpostbox1 bar_gatebar01 Wegversperring1: roadworkbarrier1 Wegversperring2: Barrierm Waterkraan (brandweer gebeuren, weet niet hoe je dat noemt): fire_hydrant Telefoonpaal: telgrphpoleall Slagboom: barrierturn Gate:Columbiangate Tunnelentrance De Generic objecten van VC kan je gewoon opzoeken met de MooMapper (te downloaden op GTAG). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.