Jump to content

Need For Speed Underground 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo!!!!!

Als ik online wil spelen met NSFU2 en een account aanmaak zegt ie dat ik mijn account moet activeeren met mijn CDKey (Ik heb een orginele EU versie) als ik dat doe krijg ik deze fout en ik heb het al hééééééééééééééééééééél lang geprobeerd en ik word er niet goed van :-(:-(

nfsu2fout6pd.th.jpg

EDIT: En van de klantenservise snap ik ook geen hol :?

Bewerkt: door T@rget

De CDkey moet op de doos staan (denk ik). En anders moet je mailen naar hun. Verder kan ik je weinig helpen. Mijn NFSU: 2 is voor PS2 dus ik heb het nooit gedaan.

Bewerkt: door X-TX
Geplaatst:

Misschien ligt het niet aan de servers van EA, maar aan de verbinding tussen jouw PC en de server. Probeer de firewall eens uit te zetten. (Configuratiescherm > Beveiligingcentrum > Dan helemaal naar beneden, het icoontje van de firewall aanklikken en uitschakelen). Niet vergeten de firewall later weer aan te zetten.

Gunslinger

Geplaatst:

Heb ik als eens geprobeerd ik heb deze game nu al een maand ofzo ens sinds ik hem online wil spelen (na een paar dagen) zegt ie het en bij mn vriend ook

Geplaatst:
Hallo!!!!!

Als ik online wil spelen met NSFU2 en een account aanmaak zegt ie dat ik mijn account moet activeeren met mijn CDKey (Ik heb een orginele EU versie) als ik dat doe krijg ik deze fout en ik heb het al hééééééééééééééééééééél lang geprobeerd en ik word er niet goed van :-(:-(

nfsu2fout6pd.th.jpg

EDIT: En van de klantenservise snap ik ook geen hol :?

of je stuurt R* een Email.

als ik jou was zal ik dat wel doen .!!!

Geplaatst:
Hallo!!!!!

Als ik online wil spelen met NSFU2 en een account aanmaak zegt ie dat ik mijn account moet activeeren met mijn CDKey (Ik heb een orginele EU versie) als ik dat doe krijg ik deze fout en ik heb het al hééééééééééééééééééééél lang geprobeerd en ik word er niet goed van  :-(  :-(

nfsu2fout6pd.th.jpg

EDIT: En van de klantenservise snap ik ook geen hol  :?

of je stuurt R* een Email.

als ik jou was zal ik dat wel doen .!!!

Denk je dat ze bij Rockstar iets van Need For Speed snappen?

NFS is altijd al voor EA geweest.

ach ja is ook zo. haha sorry:P

je kunt dus beter een Email sturen naar EAgames

Bewerkt: door wesley_GTA
Geplaatst:

Ik kan nergens een e-mail adderes vinden waar ik dat naartou zou kunnen stuuren kan iemand mij wat geven??? :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...