T@rget Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) Hallo!!!!! Als ik online wil spelen met NSFU2 en een account aanmaak zegt ie dat ik mijn account moet activeeren met mijn CDKey (Ik heb een orginele EU versie) als ik dat doe krijg ik deze fout en ik heb het al hééééééééééééééééééééél lang geprobeerd en ik word er niet goed van EDIT: En van de klantenservise snap ik ook geen hol Bewerkt: 14 oktober 2005 door T@rget Reageren
X-TX Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) De CDkey moet op de doos staan (denk ik). En anders moet je mailen naar hun. Verder kan ik je weinig helpen. Mijn NFSU: 2 is voor PS2 dus ik heb het nooit gedaan. Bewerkt: 14 oktober 2005 door X-TX Reageren
T@rget Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Die CDKey heb ik wel maar als ik dan mijn account activeer krijg ik die melding Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Misschien ligt het niet aan de servers van EA, maar aan de verbinding tussen jouw PC en de server. Probeer de firewall eens uit te zetten. (Configuratiescherm > Beveiligingcentrum > Dan helemaal naar beneden, het icoontje van de firewall aanklikken en uitschakelen). Niet vergeten de firewall later weer aan te zetten. Gunslinger Reageren
T@rget Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Heb ik als eens geprobeerd ik heb deze game nu al een maand ofzo ens sinds ik hem online wil spelen (na een paar dagen) zegt ie het en bij mn vriend ook Reageren
Wesley Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 mischien komt het wel omdat je geen orgineele versie hebt , ik denk toch wel dat je de echte spel moet hebben! Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 hij zegt toch dat hij de orginele versie heeft, heb je de patch eigenlijk wel gedownload? Reageren
Wesley Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Hallo!!!!!Als ik online wil spelen met NSFU2 en een account aanmaak zegt ie dat ik mijn account moet activeeren met mijn CDKey (Ik heb een orginele EU versie) als ik dat doe krijg ik deze fout en ik heb het al hééééééééééééééééééééél lang geprobeerd en ik word er niet goed van EDIT: En van de klantenservise snap ik ook geen hol of je stuurt R* een Email. als ik jou was zal ik dat wel doen .!!! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Dat is miss wel het beste ik heb die melding ook gehad maar na tijdje ging het weg ... mijn geluk Reageren
Tim14 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Hallo!!!!!Als ik online wil spelen met NSFU2 en een account aanmaak zegt ie dat ik mijn account moet activeeren met mijn CDKey (Ik heb een orginele EU versie) als ik dat doe krijg ik deze fout en ik heb het al hééééééééééééééééééééél lang geprobeerd en ik word er niet goed van EDIT: En van de klantenservise snap ik ook geen hol of je stuurt R* een Email. als ik jou was zal ik dat wel doen .!!! Denk je dat ze bij Rockstar iets van Need For Speed snappen? NFS is altijd al voor EA geweest. Reageren
Wesley Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) ach ja is ook zo. haha sorry:P je kunt dus beter een Email sturen naar EAgames Bewerkt: 15 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
T@rget Geplaatst: 19 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik kan nergens een e-mail adderes vinden waar ik dat naartou zou kunnen stuuren kan iemand mij wat geven??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.