Jump to content

Idols

Wat vind jij van Idols ?  

37 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij van Idols ?

• 1.Goed
      8
    • 2.Kan beter
      4
    • 3.Slecht
      4
    • 4.Waardeloos
      14
    • 5.Anders
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Idols is gewoon in een woord grote commerciele onzin!

Iedereen die daar auditie (het enige positieve en dat hele programma) gaat doen denkt het te gaan maken wanneer ze de finale winnen..., Wanneer bedenken mensen nou is dat je met Idols maar 2 tot 3 maanden succes hebt en dat je roem dan wel weer ophoudt. Er zijn mischien wel een paar uitzonderingen maar toch...

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim14

2

• Jorge_F

2

• Wesley

2

• Juice

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Het is inderdaad 1 groot commercieel programma, (dacht dat ze aan idols 1 alleen al 30 miljoen hebben verdiend.) T is ook best triest dat heel nederland het leuk vind hoe mensen(Jongeren) worden aangetrokken naar de audities van "kom allen!"en vervolgens worden ze stuk voor stuk de grond in geboord, omdat dat het imago van idols is. Nou zou ik als ouder mijn kind niet eens zo snel naar idols laten gaan als ik weet dat ze op tv zullen worden uitgelachen. Tuurlijk dat vind iedereen leuk( en ik ook hoor) maar eigenlijk slaat het nergens op.

De enige reden die ik kan bedenken om mee te doen is, is als je er echt goed uit ziet, je echt goed kan zingen, dan kan je je via idols "in de schijnwerpers" werken probleem dan wel is dat je 3 platen lang aan een label vast zit waar je amper tot geen eigen inbreng hebt.

Nou denk ik dat als je er goed uitziet en goed kan zingen, je idols niet nodig hebt om beroemd te worden. hoewel het mischien wel de snelste weg is...

Geplaatst:

Degene die dan gewonnen heeft heeft dan een hit, een hit hoor je dan eerst de hele tijd en dan niet meer. Meestal zijn de daaropvolgende liedjes maar niks. Kijk maar naar Jamai, hij had 1 grote hit, toen volgens mij een paar nummers en toen hoorde ik nooit meer van hem. Ikk denk dat je ook via een andere weg zanger(es) kan worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...