RobertSA Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Weet niet zeker, is het soms Adu? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ja hoor! Jij mag de volgende posten. Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Ik weet niet hoe je een plaatje in je post krijgt... :$ dus de volgende maar:P Reageren
Jon-asses Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 (bewerkt) [/img][/code]Ik weet niet hoe je een plaatje in je post krijgt... :$ dus de volgende maar:P Nou ik zal je eens uitleggen hoe je een afbeelding in je post zet. Eerst zoek je een afbeelding, je kunt dit doen op Google - Afbeeldingen. Je slaat de afbeelding naar keuze op. Dan ga je naar Imageshack . Druk je op 'Bladeren' en zoek je je afbeelding op. Je drukt dan op 'Host it!'. Dan kom je na het laden op een pagina met allemaal rare code's. Als je afbeelding niet te groot is, dan kijk je naar de code 'Direct link to image'. Als ze groot is dan moet je de Thumbnail code nemen. Je kopieert de code, en plaats de code in je bericht. Deze code moet wel tussen [IMG= ] staan.(alleen bij 'Direct link to image) Voorbeeldje : [IMG=*Code van 'Direct link to image'*] Normaal moet het nu lukken, ik laat de voetballer aan jou over, zo zie ik of je het begrepen hebt. Bewerkt: 6 september 2006 door Jon-asses Reageren
Lua Lua 32 Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik heb maar een nieuwe gepost omdat er geen gepost was Reageren
Jantje III Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 juist jij mag ok deze Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Sanchez? Iig, noem nooit bij het plaatje de naam. Dan weten ze al wie het is. Reageren
SamShine Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Volgensmij is het Ricardo , al maakt hij een redding álà Barthez . Reageren
Jantje III Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Sanchez? Iig, noem nooit bij het plaatje de naam. Dan weten ze al wie het is. jij hebt het goed Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Oki, daar komt de nieuwe: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.