SamShine Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ik tel maar 6 gokjes... Waar zie jij er meer? Reageren
Thabit Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ik tel maar 6 gokjes... Waar zie jij er meer? Ik heb de kaboutertjes gevraagd, dat waren er 9.994.. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ok, vanaf nu graag weer ontopic. Het topic heet 'Raad de voetballer', en niet 'Vraag het de kaboutertjes' Laat ik dan maar gelijk het goede voorbeeld geven door een gokje te wagen, want die Zuid-Koreanen zijn altijd erg lastig te raden. Ik ga voor Choi, aangezien er een redelijk aantal Zuid-Koreaanse internationals zijn die zo heten... Reageren
SamShine Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Laat ik dan maar gelijk het goede voorbeeld geven door een gokje te wagen, want die Zuid-Koreanen zijn altijd erg lastig te raden. Ik ga voor Choi, aangezien er een redelijk aantal Zuid-Koreaanse internationals zijn die zo heten... Wel het goeie voorbeeld, niet het goeie antwoord . Reageren
Wijst Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 is het Sung-Yong Choi ?? Reageren
.Syfes Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Zit hij niet bij een franse club ofzo Reageren
SamShine Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 is het Sung-Yong Choi ?? Nee, sorry . Zit hij niet bij een franse club ofzo Ik weet waar hij heeft gespeelt, maar niet waar hij nu speelt. Volgensmij zit hij weer in Zuid-Korea, maar hij kan ook in Australie zitten... Reageren
Wijst Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 geef is een hind want hij is echt moeilijk Reageren
SamShine Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 geef is een hind want hij is echt moeilijk Hij heeft in Europa gevoetbalt . Meer tips ga ik niet geven, jullie wanhopige geraad is veel te leuk . Reageren
Ice Banana Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 Lee Young-pyo Gewoon,een gokje 0.o... Reageren
Wijst Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) ik weet hem Chong-Gug Song ?? Bewerkt: 24 november 2006 door wijst Reageren
SamShine Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Lee Young-pyo Gewoon,een gokje 0.o... Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! ik weet hem Chong-Gug Song ?? Kon ik maar nee zeggen . Maar het antwoord is... Jaa!!! Veel plezier met je prijs, je mag 3 keer naar Feyenoord - Ado den haag in het jaar 2062. Maar het is toch fijner dat je een foto mag posten . Reageren
Wijst Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 (bewerkt) nou ik hoop dat hij niet te moeilijk is maar doe je best en wat moet ik bij die frotters van feyenoord ik ben voor psv Bewerkt: 25 november 2006 door wijst Reageren
Lars90 Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 nou ik hoop dat hij niet te moeilijk is maar doe je best en wat moet ik bij die frotters van feyenoord ik ben voor psv David Albelda Reageren
Wijst Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 (bewerkt) nou ik hoop dat hij niet te moeilijk is maar doe je best en wat moet ik bij die frotters van feyenoord ik ben voor psv David Albelda goedzo jij bent Bewerkt: 26 november 2006 door wijst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.