Wrieh Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 Rasmus Lindgren is licht blond nee dus fout. TIP hij debuteerde dit seisoen veel succes verder. Reageren
Wrieh Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Danny Holla? En we hebben een winaar het is inderdaad Danny Holla Reageren
j0ry Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 en wie is die de beker van griekeland in de lucht heeft ooo wat was ik blij ben zelf een griek Lol hopelijk is die moelijk Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 een griekse voetballer, maar dat zal hem dan wel niet zijn papadopolous? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Ik wil geen mod zijn, maar J0ry is niet aan de beurt. M@rt!n is aan de beurt..... Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Het is Zagorakis, maar gtaboy107 heeft idd gelijk... Wie is er nou? Reageren
M@rt!n Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Geplaatst: 11 december 2006 Het is Zagorakis, maar gtaboy107 heeft idd gelijk... Wie is er nou? jaja, Ik was aan de beurt, Hier is ie dan: Reageren
j0ry Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Het is Zagorakis, maar gtaboy107 heeft idd gelijk... Wie is er nou? We hebben een winnaar jaa het is zagorakis Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Het is Zagorakis, maar gtaboy107 heeft idd gelijk... Wie is er nou? We hebben een winnaar jaa het is zagorakis Het is dan wel Zagorakis, maar jij was niet aan de beurt om een foto te plaatsen. De regel in dit topic is namelijk als volgt: de persoon die de juiste voetballer noemt bij de foto, mag de volgende foto plaatsen. En dit was jij dus niet, maar M@rtin had de beurt. We gaan dan ook verder met zijn voetballer, die >>hier<< te vinden is. Reageren
M@rt!n Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Het is Zagorakis, maar gtaboy107 heeft idd gelijk... Wie is er nou? We hebben een winnaar jaa het is zagorakis Het is dan wel Zagorakis, maar jij was niet aan de beurt om een foto te plaatsen. De regel in dit topic is namelijk als volgt: de persoon die de juiste voetballer noemt bij de foto, mag de volgende foto plaatsen. En dit was jij dus niet, maar M@rtin had de beurt. We gaan dan ook verder met zijn voetballer, die >>hier<< te vinden is. Thnx NandroDavids, Ik werd bijna overgeslagen:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.