j0ry Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 oo sorry dat wies ik niet spijt me Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 oo sorry dat wies ik niet spijt me Is goed hoor, volgende keer gewoon even opletten, dan is er niks aan de hand En nu gaan we met z'n allen weer ontopic. M@rtin is aan de beurt, en hij heeft deze voetballer gepost: Laat het raden weer beginnen, en de offtopicposts achterwege blijven! Reageren
Wrieh Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Gokje leonardo? van nac? Reageren
M@rt!n Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Gokje leonardo? van nac? Nope Reageren
Jantje III Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 reina? keeper van liverpool sorry ik probeerde mijn bericht te verbeteren maar het ging helemaal fout >>> Door NandroDavids: Ik weet niet wat het probleem precies was, maar ik heb alle tekst die overbodig was maar even weggehaald, want je had de codes niet goed geplaatst <<< Reageren
M@rt!n Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 een italiaan? Nee geen Italiaan, ik verklap nog niets Reageren
SlickTB Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Het is toch wel een prof hè? : Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Het is toch wel een prof hè? : Uiteraard is het een prof... ...het is namelijk Australisch international Archie Thompson Reageren
Jantje III Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 reina? keeper van liverpoolsorry ik probeerde mijn bericht te verbeteren maar het ging helemaal fout >>> Door NandroDavids: Ik weet niet wat het probleem precies was, maar ik heb alle tekst die overbodig was maar even weggehaald, want je had de codes niet goed geplaatst <<< ok dankjewel he Reageren
M@rt!n Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Het is toch wel een prof hè? : Uiteraard is het een prof... ...het is namelijk Australisch international Archie Thompson Helemaal waar. NandroDavids je mag er eentje posten Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Het is toch wel een prof hè? : Uiteraard is het een prof... ...het is namelijk Australisch international Archie Thompson Helemaal waar. NandroDavids je mag er eentje posten Hier is de volgende voetballer die jullie mogen raden: Veel succes ermee! Reageren
j0ry Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 speel hij in zweden messchien Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 speel hij in zweden messchienHet topic heet 'Raad de voetballer' en niet 'Raad de competitie waarin deze speler speelt' of 'Raad het land van oorsprong van de voetballer'. Het is dus de bedoeling dat je de naam van de voetballer noemt, niet het land of de competitie waarin hij speelt. Dit geldt niet alleen voor jou, het is bedoelt als algemene opmerking. En mocht een voetballer nou echt niet te raden zijn, dan worden er wel hints geplaatst. Voorlopig dus geen uitspraken over het land waarin deze voetballer speelt, enkel en alleen de foto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.