SamShine Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Mag ik meedoen met 'Raad de competitie waarin deze speler speelt' en 'Raad het land van oorsprong van de voetballer' ? Ik denk namelijk dat het Hernan Crespo is, die in de Italiaanse competitie speelt en zijn oorsprong is Argentijns Boca junior en nu bij Inter Milaan . Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Mag ik meedoen met 'Raad de competitie waarin deze speler speelt' en 'Raad het land van oorsprong van de voetballer' ? Ik denk namelijk dat het Hernan Crespo is, die in de Italiaanse competitie speelt en zijn oorsprong is Argentijns Boca junior en nu bij Inter Milaan . Je mag best meedoen, maar het is fout...helaas Reageren
SlickTB Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Nelson Vivas misschien?? Ow nee het is Fernando Gago toch? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Nelson Vivas misschien??Ow nee het is Fernando Gago toch? Volgende keer graag één naam per post Maar Fernando Gago is wel goed, dus aan jou de beurt om de volgende voetballer te posten SlickTB Reageren
SlickTB Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Ow oke sorry kzal het de volgende keer anders doen NandroDavids Een best makkelijke voor de verandering, kon niemand anders verzinnen >>> Door NandroDavids: Het is niet handig om in de URL de naam van de voetballer te vermelden...ik heb 'm even opnieuw geüpload <<< Bedankt! Bewerkt: 16 december 2006 door SlickTB Reageren
SlickTB Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) klopt, ik zei toch dat ie makkelijk was M@rtin is! Bewerkt: 16 december 2006 door SlickTB Reageren
M@rt!n Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Hier is dan. Ik hoor het wel. En ik had het eigenlijk helemaal niet door dat het vorige plaatje de naam in de url stond. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Hij is van Argentinie, dat weet ik wel.. I*k edit mijn ppoost wel als ik erop kom. Javier pedro Saviola? Sorry had dernet allesandro, ik was het vergeten Bewerkt: 16 december 2006 door gta ripper Reageren
M@rt!n Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Gonzalez? nee moet je teleurstellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.