M@rt!n Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 nee helaas. Srry dat ik een tijd niet online ben geweest. hint: Het is een verdediger en speelt in engeland Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik weet hem!!! Het is Jonathan Fortune!!! Reageren
oscarpereirosio Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 (bewerkt) T'is inderdaad Jonathan Fortune van Charlton Athletic, kdacht eerst dat het iemand van Arsenal was, Gaël Clichy ofzo, maar het was blijkbaar Charlton-tenue Bewerkt: 8 februari 2007 door oscarpereirosio Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Jonathan Fortune van Charlton Athletic Dat antwoord werd inderdaad door Gizmo14 gegeven afgelopen maandag en nu is het wachten op M@rt!n met de bevestiging op dit inderdaad juist is. Dat moeten we even afwachten en tot die tijd heeft het niet zo bijzonder veel zin te posten . Ik heb de vraagsteller meteen ook even een PM gezonden...... Reageren
M@rt!n Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 ja het is jonathan fortune, kan niet zo vaak online zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.