Lars90 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 ik weet het het is Del Horno van Valencia Reageren
M@rt!n Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 hehe eindelijk een winnaar, gefeliciteerd jij bent Reageren
Lars90 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Ok komt ie hoor Tip: Let niet op het shirt, is namelijk van vorige club Reageren
Lars90 Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Nee PS: Wat ik zei over dat shirt klopte niet DUS VORIGE TIP IS FOUT mijn excuses:P :$ Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Even een nieuwe regel, om te voorkomen dat er alleen in dit topic wordt gepost om de postcount omhoog te krijgen: Ga niet na elk fout antwoord een Nee-bericht plaatsen, maar wacht even wat meerdere af. Anders begint het op een spamtopic te lijken en dat zou jammer zijn, want het is verder gewoon een leuk topic. Dit is overigens niet gericht aan Lars90 in het bijzonder, maar is algemeen bedoeld... Dank voor uw aandacht, er kan weer geraden worden Edit @ hieronder >> Natuurlijk snap ik ook wel dat men wil weten of een antwoord goed is, maar bij de vorige voetballer duurde het nogal lang voordat de goede werd geraden en dan mag het wel ietsje minder... Reageren
M@rt!n Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 (bewerkt) Maar als iemand een antwoord heeft gepost wil hij wel graag weten of het goed is of fout. En het maakt me echt geen ene moer uit hoeveel berichten ik heb gepost. En hoe meer berichten hoe meer je lijkt op een computernerd . En ik kreeg vaak pm berichten van: Wil je ff kijken of me antwoordt goed is. Bewerkt: 28 februari 2007 door M@rt!n Reageren
M@rt!n Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ik denk dat het daniel carvalho is Reageren
Lars90 Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ik denk dat het daniel carvalho is Goed (d8 dat ie wel lastig was ) M@rt!n is Reageren
M@rt!n Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Hier komt de nieuwe weer aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.