Lars90 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Nou de vorige was een griekse speler duss:P dat valt wel mee tog?? er zijn moeilijkere geweest Reageren
Aeroplane Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Mischien wel , maar wil je zeggen welke ploeg ? bijna niemand post hier in dit topic en we weten niet wie het is dus aub ? Reageren
Lars90 Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Mischien wel , maar wil je zeggen welke ploeg ? bijna niemand post hier in dit topic en we weten niet wie het is dus aub ? Ik wacht nog heel ff ok:P? Reageren
Aeroplane Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Mischien wel , maar wil je zeggen welke ploeg ? bijna niemand post hier in dit topic en we weten niet wie het is dus aub ? Ik wacht nog heel ff ok:P? Ok dan Reageren
Aeroplane Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Mischien wel , maar wil je zeggen welke ploeg ? bijna niemand post hier in dit topic en we weten niet wie het is dus aub ? Ik wacht nog heel ff ok:P? Ok dan Niemand reageerd Zeg het team maar Lars Reageren
Lars90 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Mischien wel , maar wil je zeggen welke ploeg ? bijna niemand post hier in dit topic en we weten niet wie het is dus aub ? Ik wacht nog heel ff ok:P? Ok dan Niemand reageerd Zeg het team maar Lars OK Deze speler speelt bij de club die dit jaar nog championsleague speelde. Nou is ie niet zo moeilijk meer he?? Reageren
M@rt!n Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik denk, ik kijk ook maar weer eens in dit topic Is het Mathieu Bodmer van Lille? Reageren
Lars90 Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Ik denk, ik kijk ook maar weer eens in dit topicIs het Mathieu Bodmer van Lille? Jep jij bent Reageren
Aeroplane Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) Geen Reactie meer .. Ik ben dan @JensBrinkMan ==> Oké dan .. Bewerkt: 8 april 2007 door Aeroplane Reageren
Wrieh Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Geen Reactie meer .. Ik ben dan Stuur hem dan een PB Ter herrinering in plaats van dat jezelf een post.. Reageren
Aeroplane Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 (bewerkt) Jah Hoe weet je dat zeg ? Is toch helemaal niet zo bekend ? Maar goed geraden JantjeIII Jij bent Edit ==> M@rt!n heeft niet meer geantwoord dus Bewerkt: 11 april 2007 door Aeroplane Reageren
Jantje III Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 (bewerkt) ik ken hem eigelijk best wel goed van fifa enzo. Zag hem laatst nog spelen bij liverpool. nou ja hier komt ie je zal denken die voetbalt toch niet meer maar hij voetbalt toch wel Hier komt ie!! Ik geef 1 tip, want volgens mij is ie best wel moeilijk hij is 52 jaar. Bewerkt: 12 april 2007 door Jantje III Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 12 april 2007 Rapport Geplaatst: 12 april 2007 ik ken hem eigelijk best wel goed van fifa enzo. Zag hem laatst nog spelen bij liverpool.nou ja hier komt ie je zal denken die voetbalt toch niet meer maar hij voetbalt toch wel Hier komt ie!! Ik geef 1 tip, want volgens mij is ie best wel moeilijk hij is 52 jaar. is hij wel van een bekende club want ik ken nog helemaal niemand die 52 jaar is en voetbalt :| Groot-Duimpje Reageren
Wrieh Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Is dat neit die ene scheidsrechter?jan wegereef? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.