Die Hard Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Er word na 4 dagen weer eens niet gepost, dus ik zal de volgende doen.. Dit moet toch wel een makkie zijn voor een beetje voetbalkenner? Kale Marco van Basten ? Nope. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 volgens mij is dat Peter Schmeichel? Maar volgens mij zat die "Iets" te doen Reageren
Die Hard Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) volgens mij is dat Peter Schmeichel?Maar volgens mij zat die "Iets" te doen Nope.. Maikel Aerts Dat komt een beetje in de buurt.. Een tip; Het is een Nederlandse keeper en is een aantal maanden geleden gestopt. Succes! Edit; Als ik nu al over de 2 posts per dag zit, dat moet ik gewoon even om te reageren of het goed of fout is.. Bewerkt: 28 augustus 2008 door Die Hard Reageren
Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Als het geen Frank Kooiman is weet ik het ook niet meer Dus... Frank Kooiman?? Reageren
Die Hard Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Als het geen Frank Kooiman is weet ik het ook niet meer Dus... Frank Kooiman?? Dat is GOED, eindelijk[/font]. Next to you. Edit; Dat plaatje was trouwens in de kwartfinales van de Amstel Cup (Toen nog Amstel Cup), hij de beslissende penalty klemvast pakte en vervolgens Sparta Rotterdam dus naar de Halve Finales bracht. Bewerkt: 28 augustus 2008 door Die Hard Reageren
Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) joepie Hier dan: Veel succes Ik heb al drie posts vandaag @hieronder: Nee, helaas. @ Blizzard: Nee, ook niet. Bewerkt: 28 augustus 2008 door Kloep Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Brede Hangeland? Ik denk dat het niet goed is, maar die rot kop komt me bekend voor... Reageren
Kloep Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 TIP 1: Hij is afgelopen zomerstop getransfereerd naar een nederlandse eredivisieclub. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Michael Silberbauer? (Van Fc kopenhagen) Herkende toevallig het logo . Reageren
AXIO Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Er word na 4 dagen weer eens niet gepost, dus ik zal de volgende doen.. Dit moet toch wel een makkie zijn voor een beetje voetbalkenner? was topic helemaal vergeten dacht al dat het op een ander forum was, maar niemand stuurt me ook een pb ofzo Reageren
Kloep Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Michael Silberbauer? (Van Fc kopenhagen) Herkende toevallig het logo . Nu dus niet meer Kopenhagen Maar het is wel goed, jij bent Reageren
Bigstijn Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Ok, hier is ie dan (Makkelijk): Reageren
AXIO Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ok, hier is ie dan (Makkelijk): ken maar een paar turkse profs van gezicht, deze hoort er niet bij.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.