~> GizmO <~ Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 ik heb een probleem met DFF maken .. ik krijg deze fout ik heb een tut gevolgd die het 1x goed heeft gedaan ... maar nu krijg ik telkens de error ... ik heb het een aantal keren overnieuw geprobeerd maar hij bleef maar komen :S Help me Greetz GizmO Reageren
Wiepie Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 ik heb een probleem met DFF maken .. ik krijg deze fout ik heb een tut gevolgd die het 1x goed heeft gedaan ... maar nu krijg ik telkens de error ... ik heb het een aantal keren overnieuw geprobeerd maar hij bleef maar komen :S Help me Greetz GizmO Je doet het verkeerd. Het moet zo: Jij kiest dus voor open script, maar je moet run script doen. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Dat doet ik ... maar ik heb het voor de rekerheid toch overnieuw geprobeerd ... maar hij bleef de foutmelding geven :S ik heb ook altijd problemen met zoiets Greetz GizmO Reageren
Bradley H. Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Verwijder je ouwe scripts en voeg deze toe, (voor het exporteren van de DFF importeren en de coll) Mij lukt het ook niet de IOmap en de DFF scripts in 1 folder te hebben scripts1.rar Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik heb het geprobeerd en het werkt je bent geweldig Bradley H. Nu moet ik nog me model in SA krijgen Greetz GizmO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.