DaddyPimp Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Hey, Zet hier al je zelf gemaakte CarModels neer! Even een paar regels: -Raten mag, maar niet zoals alleen maar 'mooi een 7' ofzo. -Dus zet je mening erbij. -Zet ook beschrijvingen bij je Model. -En op welk programma je hem hebt gemaakt. Dat was het! Nu posten maar DaddyPimp
Jorge_F Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik denk niet dat dit een handig topic is aangezien er niemand (behalve HUNTER) die goed auto's kan modellen . Dus als de moderators van het modding forum het met me eens zijn komt hier een op. -edit- Ik denk niet dat dit een handig topic is aangezien er niemand (behalve HUNTER) die goed auto's kan modellen . Dus als de moderators van het modding forum het met me eens zijn komt hier een op. Sorry, het was maar een idee Het was ook wel een goed idee , alleen zonder carmodellers word het natuurlijk niks .
DaddyPimp Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik denk niet dat dit een handig topic is aangezien er niemand (behalve HUNTER) die goed auto's kan modellen .Dus als de moderators van het modding forum het met me eens zijn komt hier een op. Sorry, het was maar een idee
gangster28 Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 (bewerkt) ik ben soms wel een bezig om auto's te verbouwen.(Z-modeler) Bewerkt: 14 oktober 2005 door gangster28
Wauzie Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Aangezien niemand auto's kan modellen heeft dit geen zin .
Recommended Posts