Jump to content

San Andreas werkt niet of wel?

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Ik wordt zo'n beetje gek omdat andere Forums zeggen dat GTA San Andreas het wel doet op mijn PC en andere Forums zeggen dat die het niet doet.

Mijn Systeem Specs:

Windows XP Home Edition Service Pack 2

2.0 Ghz

64 MB Videokaart

2000 Mhz

Kloksnelheid: 256 MB RAM

Plaatje van mijn Graphic Card:

http://img376.imageshack.us/img376/6330/3d...aartlogo8sx.png

Nou ik kom dus net over de Minimale Eisen. Maar nu zeggen ze dat mijn Grapic Card niet goed is, dus werkt 'ie niet. Mijn vraag:

Als die niet werkt, welke Graphic Card moet ik kopen?

Doet San Andreas het wel zonder de ''nieuwe'' graphic card? Dus gewoon op mijn PC?

Alvast erg bedankt! :)

Geplaatst:
Alles zou goed moeten zijn,maar je videokaart weet ik niet,dat zul je aan iemand anders moeten vragen ;)

Videokaart is toch 64 MB? :? Voor minimale eisen heb je 64 MB nodig. :) Maar je hebt gelijk, het kan ook zijn dat hij het niet doet. De Graphic Card vindt ik tot nu toe een probleem. :N

Geplaatst:

Alles is dik in orde, op idd de videokaart na.

64MB is minimaal, maar misschien ligt het wel aan het merk videokaart. Het ene merk wordt beter ondersteund dan het andere...

Kan je posten welke videokaart je hebt?

Gunslinger

Geplaatst: (bewerkt)

Is dat toevallig een onboard videokaart?

Het beste is om er een losse bij te kopen, die onboard dingen zijn niet altijd even goed.

Als je er een koopt, neem dan om problemen te voorkomen geen ATI kaarten. Die brengen vaak bugs met zich mee bij SA. Ook zou de Nvidia GeForce FX 5200 wel eens problemen geven, maar ik heb die zelf ook, en heb geen problemen. Maar koop er in ieder gevaal een van Nvidia, in ieder gevaal een GeForce 3 of beter. Dat is de laagste waarmee GTA: SA werkt.

Bewerkt: door Gunslinger
Geplaatst:
Is dat toevallig een onboard videokaart?

Het beste is om er een losse bij te kopen, die onboard dingen zijn niet altijd even goed.

Als je er een koopt, neem dan om problemen te voorkomen geen ATI kaarten. Die brengen vaak bugs met zich mee bij SA. Ook zou de Nvidia GeForce FX 5200 wel eens problemen geven, maar ik heb die zelf ook, en heb geen problemen. Maar koop er in ieder gevaal een van Nvidia, in ieder gevaal een GeForce 3 of beter. Dat is de laagste waarmee GTA: SA werkt.

Maar stel als ik er helemaal geeneen koop, en dat ik de Setings van de game lager zal zetten, werkt 'ie dan wel?

Want ik wil liever helemaal niets bij kopen tenzij het onder de €35,- is. :)

Geplaatst:

Dat zou je moeten testen. Maar ik heb er toch wel mijn twijfels bij omdat hij (zover ik zie) on-board is en "slechts" 64 Mb is.

Mijn advies is dan toch:

Een nieuwe videokaart kopen.(zie post Gunslinger)

Het is wel duur maar dan heb je ook wat.

Veel succes ermme

Geplaatst:

Graag gedaan,

Daar zal je in iedergeval een heel eind komen.

Als je dat heb denk ik dat je zonder problemen San Andreas kan gaan spelen.

Geplaatst:

Die heb ik :clown:

Maar @ Gansta als je die Gtathomas aanbeval besluit te kopen moet je er wel snel bij zijn want die kaart is nu zo "goedkoop" omdat het een actie is normaal is hij ruim €200,- :ch:

Maar die kaart van zou kan het denk ik wel aan(wat ik al gezegd had) maar als ik jou was zou ik toch een iets nieuwere kopen omdat die dan lager meekan 8)

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe bedoel je dat de prijs voor de kaart die Gansta wil kopen?

Ik denk dat de Nvidia Geforce FX 5200 ongeveer 60 euro(nieuw) zal gaan kosten.

@ Gansta. Volgens mij is de link die jij gaf van een tweedehandse :Y

Bewerkt: door ikkes
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Het slimste is een nvidea 7800 te kopen dan hoef je de eerste tijd geen zorgen meer te hebeen over je video kaart :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...