Mazzeltje Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Hij lijkt inderdaad wel een beetje op een Penis. Maar toch denk ik dat ze dit niet expres op een Penis hebben laten lijken. Meer toeval. Maar toch wel leuk gevonden.
Mr.Boss Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Ik denk het ook niet echt, maar nu doe ik wel erg flauw: staat die altijd zo naar boven toe ?
Typhoon Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 inderdaad een goeie grap ik denk dat ze dat wel echt zo hebben gedaan niet perongeluk
henk_jan Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 ze zijn em zelf kwijt geraakt of ze zijn nog heel erg kinder achtig en sex sichtisch(of hoe je dat ook schrijft) maar wel leuk
P-Jamma Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Het lijkt er inderdaad wel op, maar of ze dit nou expres gedaan hebben? Ik denk het niet... Al is het natuurlijk wel typische Rockstar humor
Xtreem-designer Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 haha leuk gedaan van R* , ik let er niet zo op
Johan O. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 mooi gevonden ICK hoe doe je dat toch altijd ? ik zou er gewoon oveheen rijden hor ga je alle muren en vierkante mm grond afzoeken ofzo ?
Caltson Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ja, haha en die sh*t. Maar ik heb er een vraagje over, is dit wel een easter egg, want normaal zijn easter eggs toch groter.Hier moet al heel goed opletten of je rijd er gewoon voorbij. ..dus volgens jou moet dat dan een reuze olievlek zijn in vorm van penis,echt wel
Rekam Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Wel mooi gevonden, ICK. Ik heb ook al vele olievlekken zien liggen, maar zag er nooit een vorm in.
Giorgo Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Dit is echt typisch R*, dit hebben ze echt wel expres gedaan hoor. In alle GTA's vind je wel iets waar een penis in voor komt. En ICK, hoe doe je het toch ? Jij bent de echte EE man. Ga zo verder maat.
Stino Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 ICK blijft me altijd verbazen, hoe klein het ook is, hij vind het. Zelf denk ik net als Mazzeltje dat dit niet express gedaan is, maar ik vind het wel grappig
The Italian Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 dit is vet echt wel een penis dat deden ze ook bij gta vice city met die flat s avonds
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik sta verseld van al die oplettendheid van jullie yo >>> Door Dizzee: plippop, dit is je 5de topic op rij die je bumpt met weinig of geen toevoegende waarde. Lees de regels eens goed door, misschien doe je zo'n dingen dan niet meer. Laat dit topic gewoon rusten.<<<
Recommended Posts