Juice Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Ik had een vraagje over the urbz: ---------------------------------------- Ik heb The Urbz Sims In The City voor de GameCube nou had ik cheats gevonden voor the urbz op de gamecube maar die cheats doen het niet kijk maar eens op deze site. daar staat dat je eerst de cheatgnome-cheat moet doen en daarna de andere cheats. maar: die cheatsgnome-cheat doet het niet! weet iemand hoe ik het moet doen?? alvast bedankt! EDIT: oja en nog iets: als je die cheatgnome wil activeren staat er dat je down,L,Z,R,X, Left in moet typen maar dat kan niet want als je op X drukt activeer je dan XAM dus hoe moet je dat doen? Bewerkt: 15 oktober 2005 door Juice Reageren
Wesley Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) mischien voer jij ze wel verkeert in , bijv met : Up , Down enz. , mischien doe jij dat bij de verkeerde stick Bewerkt: 15 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
Juice Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 mischien voer jij ze wel verkeert in , bijv met :Up , Down enz. , mischien doe jij dat bij de verkeerde stick ja daarom vraag ik het ook aan jullie Reageren
Mcbeat Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Mischien is die cheat wel fout. Het kan zijn dat de site per ongeluk iets verkeerd heeft gedaan,ik zal zeggen kijk is op een andere cheatsite mischien is die cheat daar anders en lukt die wel Weet je geen cheatsite vul dan ff bij google Cheats in Reageren
Juice Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Mischien is die cheat wel fout.Het kan zijn dat de site per ongeluk iets verkeerd heeft gedaan,ik zal zeggen kijk is op een andere cheatsite mischien is die cheat daar anders en lukt die wel Weet je geen cheatsite vul dan ff bij google Cheats in heb al op heel veel cheat-sites gekeken en ze zijn allemaal hetzelfde Reageren
Juice Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 mischien voer jij ze wel verkeert in , bijv met :Up , Down enz. , mischien doe jij dat bij de verkeerde stick ja dat doe ik ook maar de cheat doet het gewoon niej Reageren
Wesley Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) ik ben ff snel naar mijn vriend geweest , daar deden alle codes het , dus mischien ligt het aan jou . ik denk dat jij het niet goed in tikt edit: Juice : niet dubbelposten! Bewerkt: 15 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
Juice Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) ik ben ff snel naar mijn vriend geweest ,daar deden alle codes het , dus mischien ligt het aan jou . ik denk dat jij het niet goed in tikt edit: Juice : niet dubbelposten! oke ik zal het nog wel ff proberen. en sorry van dat dubbelposten EDIT: oja wesley moet ik dan bij X als die Xam in beeld komt gewoon doorgaan met de cheat? Bewerkt: 15 oktober 2005 door Juice Reageren
Wesley Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 als het goed is , moet jij gewoon de code in voeren. bijv. Down, Z, Up, Y, R. Reageren
Juice Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) als het goed is , moet jij gewoon de code in voeren.bijv. Down, Z, Up, Y, R. oke ga ff probere EDIT: Hij doet het gewoon niet!! Moet ik eerst die code van die cheatgnome doen?? maar als ik die wil doen dan staat er X maar als je die X indrukt kom je in de XAM dus moet ik dan gewoon doorgaan met de code ? Bewerkt: 15 oktober 2005 door Juice Reageren
Wesley Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 EDIT: Hij doet het gewoon niet!! Moet ik eerst die code van die cheatgnome doen??maar als ik die wil doen dan staat er X maar als je die X indrukt kom je in de XAM dus moet ik dan gewoon doorgaan met de code ? probeer eerst maar door ta gaan ja . is dit trouwens je eerste keer op gamecube met codes? Reageren
Juice Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 EDIT: Hij doet het gewoon niet!! Moet ik eerst die code van die cheatgnome doen??maar als ik die wil doen dan staat er X maar als je die X indrukt kom je in de XAM dus moet ik dan gewoon doorgaan met de code ? probeer eerst maar door ta gaan ja . is dit trouwens je eerste keer op gamecube met codes? ja maar dan doet ie het ook niet.. w8 ff ga het nog een keer probere blijf in dit topic! dus eerst de cheatGNOME Reageren
Mcbeat Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Zo te zien lukt het niet dus Mischien zit die toets wel vast , want dat heb ik meestal ook met me ps2 controller dan zit er zo een knopje vast waardoor hij niet reageerd. Lukt het niet dan weet ik het niet meer Reageren
Wesley Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik denk ook dat je het verkeerd in tikt , want bij mijn vriend lukt het wel op gamecube bij Urbz in the city Reageren
Juice Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik denk ook dat je het verkeerd in tikt , want bij mijn vriend lukt het wel op gamecube bij Urbz in the city neeeheee ik typ het niet verkeerd!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.