dudedude Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik denk ook dat je het verkeerd in tikt , want bij mijn vriend lukt het wel op gamecube bij Urbz in the city neeeheee ik typ het niet verkeerd!!! ik heb het spel ook en soms werkt ie gewoon niet omdat je hem heel precies in moet invoeren want als je hem te snel invoert reageert ie er niet op Reageren
Mcbeat Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Juice,als het nog niet lukt dan weet ik het niet hoor Mischien moet je die code wel snel of langzaam invoeren. Wat het mischien is ik heb sims erop uit voor ps2 en die code's werken pas als je het spel op pauze zet,mischien dat je dat niet doet en dat het daardoor komt. Veel geluk !!! Reageren
dudedude Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Juice,als het nog niet lukt dan weet ik het niet hoor Mischien moet je die code wel snel of langzaam invoeren. Wat het mischien is ik heb sims erop uit voor ps2 en die code's werken pas als je het spel op pauze zet,mischien dat je dat niet doet en dat het daardoor komt. Veel geluk !!! je hoefde niet per se op start te drukken bij mij werken ze ook gewoon als ik niet op start druk want ik heb erop uit namelijk ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.