peter99 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 hey ik heb nou een paar dagen geleden de laatste missie uitgespeelt ,met codes maar nu ben ik alles aan het verzamelenen en hoor ik geen muziek meer . ik dit een effect van die codes ? gr .peter99 Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik denk niet dat zoiets door codes komt. Misschien is het wel verdwenen als je het spel eens opnieuw installeert. Als het dan nog niet werkt, dan ligt het denk ik aan je geluid. Succes ermee. P.s. Volgens mij had dit beter in het Harware forum gepast. Reageren
Little Mister Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik denk het niet, misschien zijn de geluidsinstellingen wel veranderd ineens. Is bij mij ook wel gebeurt. Kijk dan bij options om te kijken of alles nog goed staat. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Wat heel vaak helpt, is het bestandje gta_sa.set verwijderen. Waar het staat: C:\Documents and Settings\<Gebruikersaccount>\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Als je dit verwijderd, worden de instellingen weer teruggezet naar de standaard. Het kan zijn dat je een instelling verkeerd had gezet, bijvoorbeeld het volume. Succes, Gunslinger Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Wat heel vaak helpt, is het bestandje gta_sa.set verwijderen. Waar het staat: C:\Documents and Settings\<Gebruikersaccount>\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Als je dit verwijderd, worden de instellingen weer teruggezet naar de standaard. Het kan zijn dat je een instelling verkeerd had gezet, bijvoorbeeld het volume. Succes, Gunslinger maar dan moet je weer alles gaan instellen weer opnieuw udus beste is om het in het pauze menu te veranderen dus esc>options>dan volgens mij sound ofzo Reageren
GTA_addict Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Wat heel vaak helpt, is het bestandje gta_sa.set verwijderen. Waar het staat: C:\Documents and Settings\<Gebruikersaccount>\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files Als je dit verwijderd, worden de instellingen weer teruggezet naar de standaard. Het kan zijn dat je een instelling verkeerd had gezet, bijvoorbeeld het volume. Succes, Gunslinger Dit kan je ook gewoon sneller doen door op "restore defaults" te drukken volgens mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.