bennie1991 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Wij hebben het bewijs gevonden dat de killer bestaad check hier de fotows!! wil je de fotows zien voeg toe aan msn: **Verwijderd** Edit door .Levi. Foto's show je gewoon hier niet op msn anders geloven wij het ook niet. En geen e-mails op het forum posten. Dat soort dingen regel je maar via Pb. Bewerkt: 15 oktober 2005 door .Levi.
Cool Hand Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Je mag geen e- mail adressen plaatsen, en je kan foto's ook via imageshack.com uploaden en hier laten zien. EDIT: Levi heeft zijn bericht al ge- edit! Koos. Bewerkt: 15 oktober 2005 door Cool Hand
Wesley Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Wij hebben het bewijs gevonden dat de killer bestaad check hier de fotows!!wil je de fotows zien voeg toe aan msn: **Verwijderd** Edit door .Levi. Foto's show je gewoon hier niet op msn anders geloven wij het ook niet. En geen e-mails op het forum posten. Dat soort dingen regel je maar via Pb. hoi welkom op de Forum, jij typte Wij hebben het bewijs gevonden dat de killer bestaad check hier de fotows!! wie is wijmaare laadt die foto`s maar zien . Bewerkt: 15 oktober 2005 door wesley_GTA
djaa Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 maar die bestaat tog niet wandt ik heb niks in de mappen gevonden van die killer
.Levi. Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Laten we maar hier niet op reageren. Reageer alleen als hij wat vraagt of zijn "foto's" post. @bennie1991: Maak ook geen topic aan met bewijs, terwijl je niet eens foto's hebt, die je alleen volgens jou op msn laat zien. Let wel op! Dat als je een nep eastereggs post of gewoon uit je nekhaar zit te lullen, er zware straffen op staan. Met vriendelijke groet .Levi.
bennie1991 Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 okeey mensen hier zij dan eindelijk de fotows op internet te zien!! zow dat zijn er dan alvast twee !!! moehahaha
Velaro Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Is dit CJ zelf niet met nachtkijker op
Flame^ Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Heb je misschien ook fotos van de "Killer" zonder de Infra-Rood Bril, want ik zie het nu heel vaag. Ik vind het nu er een beetje "Fake" uitzien, maar dat kan aan mij liggen. Want het ziet er meer uit als een ped/CJ met Chainsaw. Hoe (Als het niet fake is) heb je hem eigenlijk in beeld gekregen, en hoe heb je hem gevonden? Nog iets, ik zie nu dat je weer een topic opend over de Panoptician Killer, post de fotos volgende keer even in hetzelfde topic ;-)
Gunslinger Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Deze foto's heb ik eerder gezien. Kan net zo goed CJ of een ander personage zijn, maar om diegen onherkenbaar te maken heeft de "kijker" op deze foto's een infraroodbril op. Ik dacht dat deze fake waren. EDIT: Er waren al enkele voor mij, met dezelfde gedachtegang. Bewerkt: 15 oktober 2005 door Gunslinger
Wesley Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik zie de foto`s niet goed, heb je ook zonder infra-rood? met infra-rood is het namelijk heel iri
bennie1991 Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Jah jongens de fotows kunnen niet eerder gezien zijn als dit maar ik zal voor julliej ook de fotows zonder nacht kijker er opzetten evn geduld a.u.b Greetz the mistery hunters Topic Samengevoegd Bewerkt: 15 oktober 2005 door Big Smoke
markozz Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ja, precies, die killer ik ook gezien. Hij zag er precies zo uit! Alleen niet Rood maar dan zie je hem beter, ik keek zonder en ik kon hem amper zien. (Goede oplossing met infrarood ) Greetz Markozz Edit door Big Smoke Praat niet alleen maar met hoofdletters.., ik heb het even aangepast
DaddyPimp Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Volgens mij is deze Fake, hij heeft niet voor niets een nachtkijker op.... volgens mij verlangt dit Topic naar een en Bennie naar een warn
Juju Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ja, precies, die killer ik ook gezien. Hij zag er precies zo uit! Alleen niet Rood maar dan zie je hem beter, ik keek zonder en ik kon hem amper zien. (Goede oplossing met infrarood )Greetz Markozz je moet bewijs hebben, anders geloven we je niet
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 haal eerst die infra rood eraf en maak dan nog eens een pic en dan zien we wel verder
Recommended Posts