Jump to content

pantomycan killer

Recommended Posts

Geplaatst:

man dat is CJ zelf

want panopticon killer heeft zo fucking slordig haarkapsel

en diene op screens is plat??? :s dus klopt niks van volgens me

• Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• San_Andreas_Nigga

7

• CesarVialpando

6

• Giorgo

4

• Velaro

3

Geplaatst:

Ok we gaan hem niet verwijten geven.

Stel dat het de echte ''killer'' is, we wachten gewoon even op foto's zonder infrarood bril.

En dan zien we wel verder.

Geplaatst:

Nee jongens, dit is een ECHTE EASTER EGG. Het heet The Panopticon Killer, en hij zwerft in de bossen rond in Panopticon, ten oosten van San Fierro International Airport. Bij een verlaten houthakkershut die er nogal kapot uitziet kun je zelf ook een kettingzaag vinden, maar vaak komt er zelf een man achter je aan.

Het is echt, en bewezen, zoek maar eens op google in naar The Panopticon Killer... je vind er veel van..

Mensen denken dat dit een remake is van de echte killer, naam even vergeten, die tussen 1992 en 2000 meer dan 60 prostituees vermoord heeft en ze met een kettingzaag in stukken heeft gehakt.

Het is echt zo... hopelijk kom ik hem NOG een keer tegen, dan maak ik zeker mooie foto's.

Greetz

Geplaatst:
Nee jongens, dit is een ECHTE EASTER EGG. Het heet The Panopticon Killer, en hij zwerft in de bossen rond in Panopticon, ten oosten van San Fierro International Airport. Bij een verlaten houthakkershut die er nogal kapot uitziet kun je zelf ook een kettingzaag vinden, maar vaak komt er zelf een man achter je aan.

Het is echt, en bewezen, zoek maar eens op google in naar The Panopticon Killer... je vind er veel van..

Mensen denken dat dit een remake is van de echte killer, naam even vergeten, die tussen 1992 en 2000 meer dan 60 prostituees vermoord heeft en ze met een kettingzaag in stukken heeft gehakt.

Het is echt zo... hopelijk kom ik hem NOG een keer tegen, dan maak ik zeker mooie foto's.

Greetz

waarom heeft haast niemand hem dan ooit gezien? :cab:

Geplaatst:

Dat is geen Cj,maar volgens mij ook niet die Killer.

Chek hoeveel mensen Gta Sa hebben en niemand heeft hem ooit gezien,alleen een iemand ziet hem zou je hem dan gelofen.

Maar een ding als je een Infarood op hebt en je kijkt naar een persoon is hij toch niet helemaal rood of wel soms ?

Geplaatst:

Greetz

Omdat R* het denk ik maar heel zelden(1keer in de 2 maanden in-game) laat zien, omdat het zoals het klinkt, toch een EE moet blijven, en niet dat de eerste de beste speler het meteen ziet... het heten niet voor niet Easter Eggs, Paaseieren die je moet ZOEKEN:) ;)

Geplaatst:

ik ga dus daarvoor echt niet 1 keer in 2 maanden terugkomen, dus niet

hij zit er gewoon niet in.

Geplaatst:

Greetz

Omdat R* het denk ik maar heel zelden(1keer in de 2 maanden in-game) laat zien, omdat het zoals het klinkt, toch een EE moet blijven, en niet dat de eerste de beste speler het meteen ziet... het heten niet voor niet Easter Eggs, Paaseieren die je moet ZOEKEN:) ;)

naar mijn weten kan je alleen gebouwen op tijd laten verschijnen maar dat kan alleen iedere dag en niet b.v. om de dag

en met die screen dat is volgens mij cj met de pet achter over.

Geplaatst:

Hmm tjah ik heb hem al een keer meegemaakt, met kettingzaag, maar het vervelende was dat was dat ik toen nog niet wist wie het was, ik dacht gewoon een verdwaalde ped met een kettingzaag, en hij doodde me met 1 uithaal.

Ik ga morgen weer ff naar de Crime Scene en dan ga ik het verder Investigeren:)

*Trouwens, met google wordt je wel veel wijzer, ik weet nu

- Dat je hem op 5 verschillende plaatsen tegen zou komen, alleen in de badlands

- Dat je hem meestal alleen tegenkomt als het regent.

- Dat je hem meestal tegenkomt als het nacht is.

- Tot nu toe zijn er bijna alleen maar PS2 screenshots, oftewel gewoon mensen die een foto maken van hun TV wat tijd kost, als ik hem tegen kom druk ik gewoon ff op PrtSc:)

Nu nog hopen DAT ik hem tegenkom:)

Geplaatst:

Dit zijn allemaal verzinzels.

Ze geven de methodes maar geven geen screens.

En niemand ziet hem ook.

Dus daarom vraag ik : post screens.

Dan geloven we het pas.

En het moet een duidelijke screen zijn, en het is ook al eens gebeurd dat mensen gewoon 2 player opstarten en dan neem je gewoon een kettingzaag.

Geplaatst:
Dit zijn allemaal verzinzels.

Ze geven de methodes maar geven geen screens.

En niemand ziet hem ook.

Dus daarom vraag ik : post screens.

Dan geloven we het pas.

En het moet een duidelijke screen zijn, en het is ook al eens gebeurd dat mensen gewoon 2 player opstarten en dan neem je gewoon een kettingzaag.

inderdaad, we geloven jullie niet zolang je geen screens post, ik wil niet als een admin over komen, maar tis wel zo

Geplaatst:

Ja jij zegt: Geef screens

En ik zeg: Ik ga het morgen de hele dag opzoeken, althans, zolang ik er tijd voor heb.

Geplaatst:
Ja jij zegt: Geef screens

En ik zeg: Ik ga het morgen de hele dag opzoeken, althans, zolang ik er tijd voor heb.

Da's goed, want om eerlijk te zijn geloof ik er helemaal niks van...

Er zijn Miljoenen mensen op de hele wereld die op zoek gaan naar de Panopticon Killer, toch wel typisch dat jij dan de enigste bent die hem heeft gezien :bonk:

Geplaatst:

Ik ben totaal niet de enige die hem gezien heeft, er zien tientalle screenshots waarop iets te zien zijn dat geloofwaardig is, maar ik geloof dat jij alleen genoegen neemt met een ultra goeie kwaliteit wallpaper die zo gedetailleerd en groot is dat je de zandkorreltjes op de grond nog kan tellen :t

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...