Damos Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 Waar is het in sa? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2005 Snap ik het nu niet?.. Vloeren onder heb bloed? @ Shin Chan: Zoekfunctie gebruiken.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2005 Jah die vloeren onder het bloed, daar zat ik ook al eens naar te kijken, toen ik in dat hutje was... Maar volgens mij is het gewoon rotzooi en oud hout wat er op de grond ligt.. Maar het lijkt inderdaad wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 ik kan het fout hebben hoor, maar had R* t niet een keer verteld dat die er zulke dingen als bigfoot en leatherface niet in het spel zitten? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 Trouwens,moest leatherface (of bigfoot of.....) er in zitten,zou er ook een texture voor moeten zijn,en die is er niet dus...FAKE ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 Zou die texture dan niet in gezet kunnen worden? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NineEleven Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2005 der is toch een filmje van, een heel duidelijk. het is wel de ps2 versie dus daar kan je de textures niet zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rekam Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 Alle filmpjes die verschijnen van een seriemoordenaar, Bigfoot, UFO's,... zijn allemaal fake. GTA moet realistisch blijven (zoals al veel vermeld in topics). R* heeft zelf bevestigd dat zij er geen UFO's of dergelijke in SA geplaatst hebben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2005 Je hebt gelijk waar zou de leather face of big foot anders zitten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 die killer bestaat toch niet... ze hebben dat gwn uitgevonden omdat er daar een kettingzaag ligt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 5 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2005 Wel Graphix het moet realistisch blijven Leatherface bestaat hoor. Hij heeft vrouwen van zeden vermoord en heel veel. En een EE is een geintje of een verwijzing. Nu door dat bloed op de grond begin ik te twijfelen regen enz.. kan het niet zijn want een hut is dicht. En italian_juju had al eens een mail gestuurd naar R* maar ze zeiden : ''als wij het zeggen is het niet meer leuk''. Dus.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerrr Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2005 Ik denk dat die screens van mij , er toch wel mee te maken hebben, het ligt ook in de buurt van dat gebied volgens mij, misschien vermoord " the panopticon killer of leatherface ze daar wel! ik weet niet meer zeker maar volgens mij zijn die hutjes in de shady creeks of in the panoticon... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) ik heb op 0:00 u geken bij die rolstoel terwijl het regende niemand te zien. maar ik denk wel datie bestaat ik ben trouwen nogal waT vreemde dingen tegegekomen in de buurt van die rolstoel: het huisje bij de rolstoel heeft s'nachts een rode gloed Die kist bij die begraafplaats heeft een groene gloed Bewerkt: 12 november 2005 door daviha Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 Dat had ik ook gezien, maar toch denk ik niet dat ie bestaat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 mensen zeggen ook dat als hij bestaat dat er dan een texture van zou moeten zijn maar hij ziet er toch het zelfde uit als een boer maar dan met een kettingzaag Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts