Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

weet iemand wat nou de bedoeling is van de missie NOE?? hij begint bij je vliegveld en de oprachtgever is volgens mij mike toreno

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet volgens mij naar Angel Pine vliegen. Onderweg moet je heel laag vliegen, anders wordt je gezien op de radar, en dat is niet de bedoeling (je kunt het best over de zee gaan). Als je in Angel Pine bent aangekomen, moet je door een corona vliegen. Dan laat het vliegtuig een bom los. Het enige wat je dan nog moet doen is terugvliegen naar het vliegveld en dan ben je klaar. ;)

Edit: Toch wel weer leuk dat ik weer eens als eerste ben. :puh:

Bewerkt: door Froodooo

Volgens mij met die Hydra zo laag mogelijk blijven, zodat de Radars je niet zien, dat is volgens mij tevens de laatste vliegmissie.

Ook nog met de zoekfunctie voor je opgezocht:

>klik<

>klik<

EDIT: Froodoo is me 7 seconde voor. :D

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand
Geplaatst:

In deze missie is het de bedoeling dat je collegas van Toreno iets gaat afleveren. Maar er zijn fbi-agenten,... die Toreno in de gaten houden en hem dood willen en je dus willen uit de lucht schieten als ze je op de radar zien.

Wat je moet doen is simpel, gewoon heel laag vliegen.

Het beste waar je dit kunt doen is over het water.

Volgens mij waren hier al topics over.

Geplaatst:

Je kunt best een poosje boven de radar vliegen hoor

Zolang je de raketten maar ontwijkt is er niks aan het handje

Geplaatst:

Je kunt het beste over de stad Los Santos heen gaan.. want daar staan geen bomen.. en als je over de bomen moet dan ben je in het zicht van de radar.. ga over Los Santos en via zee naar de carona en vlieg weer via zee over Los Santos weer terug! Simpel! suc6! :clown:

Geplaatst:

Ik deed het zo :

Vlieg meteen naar zee vlieg dan zo laag mogelijk ben je eenmaal bij Angel Pine vlieg door de Corona en vlieg weer terug hoe je naar Angel Pine ging maar nog steeds laag dacht ik ben je eenmaal aangekomen bij je vliegveld dan heb je missie gehaald.

Je moet je er voor focussen en ik weet zeker dat je het wel een paar keer overnieuw moet doen.

Veel geluk :'D

Geplaatst:

De beste manier om aan te raden is gewoon over zee

maar zorg niet dat je ergens tegen aan knalt want dan is het geweest

maar je moet wel alert blijven

suc6

:bier:

Geplaatst:

:schater: ?!?!?doen jullie dat zo???

ik vlieg gewoon hoog en ontwijk gewoon de raketten. want als ik laag vlieg knal ik steeds op een boom :schater:

ik heb deze schijtmissie om precies te zijn 37 keer opnieuw gedaan

Bewerkt: door GTAlibertycitystories
Geplaatst:

Ik vond deze ook wel leuk om de uitdaging met twee hydra's aan te gaan, gewoon meteen hartstikke hoog gaan vliegen en dan wachten op de Hydra's, op het moment dat ze een raket sturen meteen optrekken en zélf ook gewoon terugschieten als je ze een beetje in het vizier kunt krijgen, onder bruggen door, tussen het wegdek en het 'dak' van de brug door, heel laag vliegen tussen de bomen in de Countryside, heel leuk. Alleen werd ik op het laatste moment van de terugreis neergeschoten, was best jammer.

Geplaatst:

als je cheat, kun je ook nog de smash & boom cheat doen

dan kan je zo hoog vliegen als je wilt

en de raketten kunnen je niks doen :D

Geplaatst:

Even een korte samenvatting voor je

- Als je cheat kan je de cheat smah & boom gebruiken

- Zoniet zijn er talloze andere manieren

:bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...