leo teal Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik wil een van mijn save-games via msn versturen naar een vriend van mij daarom heb ik mijn game op slot 1 en 5 opgeslagen om te zorgen dat er niks overgeschreven word maar als ik naar de map gtasa userfiles ga zie ik alleen het opgeslagen bestand van het spel op slot 1 hoe kan dit alvast bedankt voor de hulp Reageren
Giorgo Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik wil een van mijn save-games via msn versturen naar een vriend van mij daarom heb ik mijn game op slot 1 en 5 opgeslagen om te zorgen dat er niks overgeschreven word maar als ik naar de map gtasa userfiles ga zie ik alleen het opgeslagen bestand van het spel op slot 1 hoe kan ditalvast bedankt voor de hulp Dit kan misschien omdat het juist 2 dezelfde games zijn. Weet je wat je doet: Kopier het savegame naar je bureaublad, en zend dat van je bureaublad naar je vriend door. Dan heb je het nog altijd hoor . Dus geen nood ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.