GTA-Freak2 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik heb een vraagje komt er een GTA film? zoals bij DOOM? ik hoop het van wel Reageren
Gino Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Lijkt me sterk als daar een film van word gemaakt Reageren
Tim14 Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Lijkt me sterk als daar een film van word gemaakt GTA San andreas mag gerust de beste game ooit genoemd worden.. T zou niet gek zijn als er een film van gemaakt word. Hoewel de film een grote flop zou worden. Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik zou het wel leuk vinden als er een film van GTA zou komen. Het kan wel, want van het spel Halo komt ook een film. Er is nog niks over een GTA-Film bekend. Reageren
arnie Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Er kan altijd een film over komen, ik zal er zeker naar gaan kijken. Maar dan zullen er nog meer aanklagen komen tegen rockstar omdat het een gewelddagige film is enzo... Dus ik denk dat het beter is van niet, hoewel het wel een cool idee is. Bewerkt: 15 oktober 2005 door arnie Reageren
Mcbeat Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Zal wel leuk zijn,Gta : The Movie Dan speelt Will Smith of Eddie Murphy Cj Het zal wel kunnen,maar ik denk van niet. Maar je weet het nooit ik dacht dat er ook nooit een Halo film kwam en nu komt er een :'D Reageren
Wesley Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 er is ook een soort film over GTA de film heet: ScarFace Reageren
Mcbeat Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 er is ook een soort film over GTAde film heet: ScarFace Nee,Scarface is iets heel anders,en dan nog Scarface bestond al voordat Gta bestond. Gta Vc lijkt een beetje op Scarface. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 het zou idd wel vet zijn hier een lijstje van acteurs die de personen zouden moeten spelen: CJ: 2PAC (als hij nog zou leven R.I.P) Sweet: Dr. Dre Big Smoke: Biggie (als hij nog zou leven R.I.P) Ryder: Eazy E Og Loc: Eddie Murphy Officer Tenpenny: Samuel L. Jackson Eddie Pulaski: Chris Penn Cesar Vialpando: Kid Frost Woozie: Jackie Chan Catalina: Tiffany Thiessen Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Er kan altijd een film over komen, ik zal er zeker naar gaan kijken.Maar dan zullen er nog meer aanklagen komen tegen rockstar omdat het een gewelddagige film is enzo... Dus ik denk dat het beter is van niet, hoewel het wel een cool idee is. Ik denk dat dit wel het geval zou zijn in Amerika, want vandaar komen de kritieken. Ik denk dat de film wel succes zou hebben hier in Europa. Het hangt natuurlijk ook af van de producers en regisseur of de film al dan niet flopt, maar ik zou er zeker naar gaan kijken. Bewerkt: 15 oktober 2005 door Dizzee Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik geloof dat ik gehoord had dat R* geen film wou maken omdat ze bang zijn dat hun hele reputatie naar de man gaat daardoor. Al betwijfel ik dat maar alsnog wel een verstandige keuze, zo blijven ze zeker van hun succes . Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 wat zouden jullie vinden van jackie chan als woozie ik zou dubbeliggen van het lachen Reageren
Wesley Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 er is ook een soort film over GTAde film heet: ScarFace Nee,Scarface is iets heel anders,en dan nog Scarface bestond al voordat Gta bestond. Gta Vc lijkt een beetje op Scarface. weet ik , de makers(R*) hebben GTA Vice City van ScarFace gemaakt, (owja , scarface is een leuke film . moeten jullie echt zien) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ik heb scarface ook gezien is een erg goede film Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 er is een film die heet grand theft auto maar ik weet niet dat het met de gta serie te maken heeft ik hebb 5 jaar geleden ofzo heb in de winkel zien liggen, ik weet niet d at hij nog te koop is maar ik mocht hem niet hebben toen, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.