Jump to content

GTA film

Recommended Posts

Geplaatst:
er is een film die heet grand theft auto maar ik weet niet dat het met de gta serie te maken heeft ik hebb 5 jaar geleden ofzo heb in de winkel zien liggen, ik weet niet d at hij nog te koop is maar ik mocht hem niet hebben toen,

Klopt, er is inderdaad een Grand Theft Auto Film. Dit was al vermeld in een ander topic.

Dit heeft alleen totaal niks te maken met de games.

Grand Theft Auto (1977)

Verenigde Staten

Komedie / Roadmovie

84 minuten

geregisseerd door Ron Howard

met Ron Howard, Nancy Morgan en Marion Ross

Paula steelt haar vader's dure auto en vertrekt met haar vriendje Sam naar Las Vegas om te trouwen. Paula's vader biedt 25,000 dollar aan wie hen kan stoppen en Paula voorzichtig naar huis kan brengen. Ondanks vele achtervolgers worden Sam en Paula razend populair op de radio, waar alle details van hun reis worden meegedeeld.

43393aw.jpg

Als je naar het jaartal kijkt zie je dat de film er eerder was dan de game (of ik heb het fout).

Misschien is R* geinspireerd door deze film :puh:.

Geplaatst:

om nog even mijn vraag naar boven te halen:

wat zouden jullie vinden van jackie chan als woozie?

Geplaatst:

ik weet niet maar de grand theft auto die ik heb gezien in de winkel zag er wel anders uit, maar die titel klopt wel want grand theft auto betekend grote auto diefstal, maar ik zag dus een andere film maar dat is ook wel lang geleden,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...