s.e.v.a.n. Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) Ik las in het boekje van SA bij The Cast waar bijv. staat door wie CJ wordt gespeeld. in de lijst stond ene Jimmy Silverman ik heb op het internet gezocht en de zoekfunctie gebruikt maar wie is die Jimmy Silverman hij wordt gespeeld door Gary Yudmanv Bewerkt: 15 oktober 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
SWYV Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 misschien geschrapt of als een gewone ped dat kan ook he Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Maar in die lijst stonden de belangrijke namen o.a. CJ, Sweet en Zero een ped is niet egt zo een belangrijk persoon Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 is het niet iemand van de maffia? Reageren
Baffie Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik heb ook even gezocht en deze links gevonden: http://www.imdb.com/name/nm1467318/ http://www.mobygames.com/developer/sheet/v...loperId,108216/ Als ik me niet vergis is dít een foto van hem: Jimmy Silverman is inderdaad een voetganger, heel vreemd dat het in de Credits staat, maar op de site van IMDB staat dat hij Jimmy Silverman speelt a.k.a. een Pedestrian/Voetganger. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 (bewerkt) dat dagt ik ook want hij staat na Jhonny Sindacco EDIT: wel raar dat hij bij de credits staat thnx Baffie Bewerkt: 15 oktober 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
Juju Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 je hoort ook wel eens op de radio zo'n reclame: hoor je zo'n vrouw aan de telefoon: jimmy, what great to hear from you, how are you? misschien is het die wel Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Nee bij de link die Baffie gegeven heeft staat dat hij als voetganger speelt Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 O wagt maar ik weet al wie hij is In de missie van Cut Throat Business waar je OG Loc moet agtervolgen kom je Jimmy Silverman tegen hij is een producer van een of andre studio en wil Madd Dogg producen. Maar hij is geen voetganger Reageren
Achille Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Lol, The Game speelt ook mee in SA als je in het begin de Crack Dealer inelkaar moet slaan moet je eerst in zo gebouw (filmpje) en dan komt the game an de deur heel herkenbaar ook precies de stem en dan staat big bear daarachter wel eens opgevallen? Reageren
Arjen Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Dat klopt. Voordat San Andreas uit was, was dat al bekend dat The Game de rol van B-Dup zou spelen.. (B-Dup was het toch?) Reageren
The Italian Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Lol, The Game speelt ook mee in SA als je in het begin de Crack Dealer inelkaar moet slaan moet je eerst in zo gebouw (filmpje) en dan komt the game an de deur heel herkenbaar ook precies de stem en dan staat big bear daarachter wel eens opgevallen? huh waarom staat dat niet in de handleiding .zal er wel overheen hebben gekeken Reageren
Arjen Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Speel die 2e missie met Ryder maar eens; Cleaning the Hood. Als je dan met z'n tweeën naar B-Dup's huis gaat, hoor je duidelijk dat het Game is. btw. De handleiding is niet dik genoeg om San Andreas te vertalen. Ik heb hier nog een iets dikkere uitgave liggen. ^^ Reageren
Juju Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 er spelen best veel bekende rappers in SA: Young Maylay: CJ MC eiht: Ryder Ice-T: madd dogg the game: B-dup Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Die gast naast CJ is Jimmy Silverman: Klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.