San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik heb alle missies van Quarry gedaan en dan staat er dat de Dumper en Dozer voor altijd in de Quarry staan, maar als ik ga kijken staan ze ernooit. hulp? Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Misschien staat hij ergens waar je nog niet hebt gekeken, dus gewoon goed zoeken. Als je hem echt niet vind, installeer San Andreas dan eens opnieuw (savegame goed bewaren!). Succes ermee! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik heb overal gekeken, maar ik heb hem op de PS2 Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik weet het ook niet. Het kan ook zijn dat er een foutje in het spel zit, waardoor je het niet te zien krijgt. Hoeveel quarry missies heb je gedaan als ik vragen mag. Je moet er namelijk 7 hebben gedaan, dan ben je klaar. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ja, ik heb er 7 gedaan, want de laatste was dat je een politieventje en zijn motor moest dumpen in het water, en toen ik dat gedaan had stond er dat de dumper en dozer voor altijd in de quarry zouden staan Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Bij mij staan ze er gewoon hoor. Ze staan in de kuil van de Quarry. Ik heb een plaatje gemaakt. Op klikken voor een grotere versie. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ik heb echt in elk hoekje, gewoon echt overal gekeken, maar ze staan er niet maar toch bedankt Reageren
Caltson Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 dit kan komen als je maybe cheats gebruikt.. Reageren
Giorgo Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Dat denk ik niet. Gewoon een bug zoals vele andere bugs. Dan kan je niets anders dan overnieuw beginnnen maar is het zo erg ? Er staat ook een Dozer in LV naast ''The Clown's Pocket''. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 ja maar die dozer is niet zo bijzonder, ik wil gewoon weer lekker in een dumper rijden Reageren
Velaro Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Ik had hetzelde probleem met de AT-400,ik ben eens zeer ver weg gaan rijden en gesaved,teruggekomen en hij stond er ,misschien dat dit ook bij jou helpt Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 nee, dat heb ik al zo vaak gedaan, zelfs als ik heb gesaved en ik ga terug staan ze er nog niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.