Insane Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik heb er 3 voor je gemaakt heel erg bedankt Gino :'D Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) Beetje erg onduidelijke foto gangster ja vond ik ook al. deze zijn beter. deze vind ik het mooist. \/ Bewerkt: 16 oktober 2005 door gangster28 Reageren
Insane Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 ook erg vet! goed werk en bedankt :'D Reageren
Insane Geplaatst: 16 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 die met me eigen nick :'D , maar ik wissel ze af want ik hem ook nog die van most wanted en een van PSP met vlammen enzo :'D maar in ieder geval bedankt Reageren
The Italian Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 [Offtopic]Hoe maken julie die skin's?[/Offtopic] via photoshop Reageren
Insane Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 maar dan moet je toch zo'n lege vorm als soort sjabloon hebben?!? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Die is toch te vinden op de link die je op de eerste pagina had gezet? ik ging ook proberen om er 1 te maken maar toen liep me PC vast Greetz GizmO Reageren
bjorn13 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 [Offtopic]Hoe maken julie die skin's?[/Offtopic] via photoshop En nu serieus? Nee hoe maken julie dit? ik weet ook wel dat het via photoshop moet! Dus kan iemand meschien een "sjabloon geven of zo?" Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Hoe bedoel je hoe maken jullie dit? ik had gewoon 1 gekopieerd geplakt daarna het plaatje zelf uit gesneden ... en gedelete dan het overgebleven deel gekopieeerd goed plaatje kiezen goede grote maken en de overgebleven psp vorm erover heen plakken [sorry voor de ingewikkelde uitleg] zo doe ik het Greetz GizmO Reageren
Insane Geplaatst: 17 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 aha, die link staat trouwens op de vorige pagina maar ik zal hem nog wel een keer geven hier is ie :'D Reageren
bjorn13 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Dit is makelijk te maken! Hier een voorbeeldje... AL iemand nog graag een skin Wil? Het lijstje [B]Plaatje('s):[/B] [B]kleur(en):[/B] [B]Moet er een naam op? (zo ja? zeg die dan even):[/B] Meschien weet iemand nog iets voo bij het lijstje? Reageren
Insane Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) ziet er goed uit, alleen dat plaatje is van GTA III en niet van LCS als je dat bedoelde Bewerkt: 18 oktober 2005 door Insane Reageren
Arjen Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Meschien weet iemand nog iets voo bij het lijstje? Een lijstje is wel erg overdreven. Er zijn maar een paar leden hier die een PSP hebben. Ze kunnen gewoon requesten op de manier zoals ze dat willen. Anders komt het weer dat gedoe met 'post lijstjes'.. Reageren
Rekam Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Zou ik een skin kunnen krijgen voor mijn psp. Het mag een eigen creatie zijn over Liberty City Stories. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.