Jump to content

Burning Desires

Recommended Posts

Geplaatst:

in de opdracht: Burning Desires geraak ik bij Denise maar daarna als ik bijna uit het brandende huis ben, volgt ze mij niet meer. Kun jij me helpen :'D

P.S. ik heb al in de walktrough gekeken :cya:

Geplaatst:
Burning Desires geraak ik bij Denise maar daarna als ik bijna uit het brandende huis ben, volgt ze mij niet meer.

Dat is niet moeilijk, dan ga je het huis weer naar binnen, en loop je even naar haar toe.. je raakt haar ligt aan, (loopt tegen haar aan) en je loopt langzaam weg even kijken of ze volgt. Als ze dat doet doe je telkens kleine stapjes naar de deur toe en als zei bij de deur staat en jij ook.. dan loop je naar buiten en zij ook!

Volgens mij moet je haar dan thuis brengen en dan missie voltooid! Ruurd31

Geplaatst:

Hoe bedoel je ?

Ze volgt je niet meer dan loop je waarschijnlijk iets te snel, trager lopen of anders geef ze een box.

Dan reageert ze en komt ze mee.

En alles blussen want, ze loopt niet door vuur daarom blijft ze misschien staan.

Dus blus alles !

Geplaatst:

ok bedankt ik wist niet dat ik haar dan lichtjes moest aanraken en niet te hard moest rennen.

ik zal het nu gaan proberen :'D

gta-freak2 :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...